Tenders bank

Name of the organization Name of works and services Date             More
Şahdağ Turizm Mərkəzi QSC Yaşıllaşdırma xidməti  2018-10-22 12:14:01 keçid

Tender 1 lot üzrə keçirilir::

lot 1 - Yaşıllaşdırma xidməti



Tender iştirakçılarına təklif edilir ki, öz tender təkliflərini möhürlənmiş, imzalanmış şəkildə ikiqat zərflərdə yazılı surətdə təqdim etsinlər.
Müqaviləni yerinə yetirmək üçün tender iştirakçıları lazımi maliyyə və texniki imkanlarına malik olmalıdırlar.
Tenderdə iştirak etmək istəyənlər lot üzrə aşağıdakı məbləğdə iştirak haqqını göstərilən hesaba köçürdükdən sonra Azərbaycan dilində tərtib olunmuş əsas şərtlər toplusunu Bakı, Ceyhun Hacıbəyli 2-ci döngə, 2B (Əlaqələndirici şəxs :Dəniz Məcidli, telefon :(012) 310-11-10 (7101); (012) 465-09-45) ünvanından ala bilərlər .

 

İştirak haqqı

lot 1 - 300 manat 

Hesab: AZ53AİİB33010019444805754148
VÖEN 4700664781
Bank: Kapital Bank Qusar filialı 
Kodu: 200480
VÖEN: 9900003611
M/H: AZ37NABZ01350100000000001944
S.W.İ.F.T: AIIBAZ2X

İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.
İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər:

  1. Tenderdə iştirak etmək üçün yazılı müraciət;
  2. Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi;
  3. Tender təklifi (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır);
  4. Tender təklifi dəyərinin 1 % -i həcmində bank təminatı (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 60 bankgünü qüvvədə olmalıdır);
  5. Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında müvafiq vergi orqandan arayış
  6. İddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti;
  7. İddiaçının son bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı;
  8. İddiaçının tam adı hüquqi statusunizamnaməsi qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri;
  9. İddiaçılar müvafiq mallar üzrə mənşə və uyğunluq sertifikatları;
  10. Digər sənədlər: Maddi-Texniki baza

 

Sənədlər Azərbaycan dilində, 2 nüsxədə (əsli və surəti) tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə  tərcümə olunmalıdır). 
Tender proseduru «Dövlət satınalmaları haqqında» qanuna uyğun keçiriləcəkdir.
İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün yuxarıda göstərilən sənədləri (tender təklifi və bank təminatı istisna olmaqla) 2018-11-23 16:00 tarixinə qədər, tender təklifi və bank təminatını isə möhürlənmiş ikiqat zərfdə 2018-12-03 16:00qədər Bakı, Ceyhun Hacıbəyli 2-ci döngə, 2B ünvanına təqdim etməlidirlər.
Göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş zərflər açılmadan geri qaytarılacaqdır. 
İddiaçıların təklifləri 2018-12-04 16:00 tarixində Bakı şəhəri, Ceyhun Hacıbəyli küçəsi, 2-ci döngə, 2b ünvanında açılacaqdır.
İddiaçıların səlahiyyətli nümayəndələri iştirak edə bilərlər.

TENDER KOMİSSİYASI


Müdafiə Nazirliyi Dərman preparatları və məsrəf tibbi əmlakları  2018-10-22 12:13:18 keçid

Tender 8 lot üzrə keçirilir::

lot 1 - Dərman preparatları
lot 2 - Müalicə-profilaktika üçün preparatlar
lot 3 - Sarğı ləvazimatı və digər məsrəf tibbi əmlaklar
lot 4 - PZR üçün reaktiv və məsrəflər
lot 5 - Stomatologiya üçün lazım olan məsrəflər
lot 6 - Dializ üçün məsrəf materialları
lot 7 - Kardiocərrahiyyə üçün məsrəf tibbi əmlaklar
lot 8 - Laboratoriya reaktivləri və məsrəf materialları



Tender iştirakçılarına təklif edilir ki, öz tender təkliflərini möhürlənmiş, imzalanmış şəkildə ikiqat zərflərdə yazılı surətdə təqdim etsinlər.
Müqaviləni yerinə yetirmək üçün tender iştirakçıları lazımi maliyyə və texniki imkanlarına malik olmalıdırlar.
Tenderdə iştirak etmək istəyənlər lot üzrə aşağıdakı məbləğdə iştirak haqqını göstərilən hesaba köçürdükdən sonra Azərbaycan dilində tərtib olunmuş əsas şərtlər toplusunu Bakı, Parlament pr. 3 (Əlaqələndirici şəxs :O.Yaqubov; B.Cabbarov; Z.Həsənov, telefon :(012) 539-38-45; (012) 539-80-60 (10401; 10241; 10459)) ünvanından ala bilərlər .

 

İştirak haqqı

lot 1 - 500 manat 
lot 2 - 750 manat 
lot 3 - 1000 manat 
lot 4 - 500 manat 
lot 5 - 300 manat 
lot 6 - 200 manat 
lot 7 - 300 manat 
lot 8 - 2000 manat 

Hesab: AZ84CTRE00000000000002058501
VÖEN 1401555071
Bank: Dövlət Xəzinədarlığı Agentliyi 
Kodu: 210005
VÖEN: 1300162621
M/H: AZ 41 NABZ 01360100000000003944
S.W.İ.F.T: BİK: CTREAZ 22

İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.
İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər:

  1. Tenderdə iştirak etmək üçün yazılı müraciət;
  2. Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi;
  3. Tender təklifi (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır);
  4. Tender təklifi dəyərinin 3 % -i həcmində bank təminatı (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 60 bankgünü qüvvədə olmalıdır);
  5. Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında müvafiq vergi orqandan arayış
  6. İddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti;
  7. İddiaçının son bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı;
  8. İddiaçının tam adı hüquqi statusunizamnaməsi qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri;
  9. İddiaçılar müvafiq mallar üzrə mənşə və uyğunluq sertifikatları;
  10. Digər sənədlər:

 

Sənədlər Azərbaycan dilində, 2 nüsxədə (əsli və surəti) tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə  tərcümə olunmalıdır). 
Tender proseduru «Dövlət satınalmaları haqqında» qanuna uyğun keçiriləcəkdir.
İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün yuxarıda göstərilən sənədləri (tender təklifi və bank təminatı istisna olmaqla) 2018-11-23 12:00 tarixinə qədər, tender təklifi və bank təminatını isə möhürlənmiş ikiqat zərfdə 2018-12-04 12:00qədər Bakı, Parlament pr. 3 ünvanına təqdim etməlidirlər.
Göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş zərflər açılmadan geri qaytarılacaqdır. 
İddiaçıların təklifləri 2018-12-05 10:00 tarixində Bakı şəhəri, Yasamal rayonu, Süleyman Dadaşov küçəsi, Bakı-52, hərbi şəhərcik, 112 nömrəli inzibati binada ünvanında açılacaqdır.
İddiaçıların səlahiyyətli nümayəndələri iştirak edə bilərlər.

TENDER KOMİSSİYASI


AzerGold QSC Qızıl və gümüş sikkələr üçün xüsusi qutuların hazırlanması işləri  2018-10-22 12:12:23 keçid

Tender 1 lot üzrə keçirilir:

lot 1 - Qızıl və gümüş sikkələr üçün xüsusi qutuların hazırlanması işləri



Tender iştirakçılarına təklif edilir ki, öz tender təkliflərini möhürlənmiş, imzalanmış şəkildə ikiqat zərflərdə yazılı surətdə təqdim etsinlər.
Müqaviləni yerinə yetirmək üçün tender iştirakçıları lazımi maliyyə və texniki imkanlarına malik olmalıdırlar.
Tenderdə iştirak etmək istəyənlər lot üzrə aşağıdakı məbləğdə iştirak haqqını göstərilən hesaba köçürdükdən sonra Azərbaycan dilində tərtib olunmuş əsas şərtlər toplusunu Bakı, Mikayıl Müşfiq 2H (AZ1004) (Əlaqələndirici şəxs :Rafiq Abdullayev, telefon :(012) 505-02-02 (1107)) ünvanından ala bilərlər .

 

İştirak haqqı

lot 1 - 150 manat 

Hesab: AZ85PAHA38020AZNHC0190068658
VÖEN 1403467421
Bank: Paşa Bank 
Kodu: 505141
VÖEN: 1700767721
M/H: AZ82NABZ01350100000000071944
S.W.İ.F.T: PAHAAZ22

İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.
İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər:

  1. Tenderdə iştirak etmək üçün yazılı müraciət;
  2. Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi;
  3. Tender təklifi (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır);
  4. Tender təklifi dəyərinin 1 % -i həcmində bank təminatı (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 60 bankgünü qüvvədə olmalıdır);
  5. Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında müvafiq vergi orqandan arayış
  6. İddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti;
  7. İddiaçının son bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı;
  8. İddiaçının tam adı hüquqi statusunizamnaməsi qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri;
  9. İddiaçılar müvafiq mallar üzrə mənşə və uyğunluq sertifikatları;
  10. Digər sənədlər: (Əsas Şərtlər Toplusunda müəyyən edilmiş müvafiq sənədlər)

 

Sənədlər Azərbaycan dilində, 2 nüsxədə (əsli və surəti) tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə  tərcümə olunmalıdır). 
Tender proseduru «Dövlət satınalmaları haqqında» qanuna uyğun keçiriləcəkdir.
İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün yuxarıda göstərilən sənədləri (tender təklifi və bank təminatı istisna olmaqla) 2018-11-23 15:00 tarixinə qədər, tender təklifi və bank təminatını isə möhürlənmiş ikiqat zərfdə 2018-12-03 15:00qədər Bakı, Mikayıl Müşfiq 2H (AZ1004) ünvanına təqdim etməlidirlər.
Göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş zərflər açılmadan geri qaytarılacaqdır. 
İddiaçıların təklifləri 2018-12-04 15:00 tarixində Bakı şəhəri, Səbail rayonu, Mikayıl Müşfiq 2H ünvanında açılacaqdır.
İddiaçıların səlahiyyətli nümayəndələri iştirak edə bilərlər.

TENDER KOMİSSİYASI


United Nations High Commissioner for Refugees in Baku, Azerbaijan REQUEST FOR PROPOSAL: No. RFP/AZE/415/2018 FOR LEGAL AID AND COUNSELLING TO INTERNALLY DISPLACED PERSONS (IDPS) COMMUNITIES  2018-10-22 12:04:52 keçid

The office of the United Nations High Commissioner for Refugees in Baku, Azerbaijan invites to submit proposals on Counselling and Legal aid to Internally Displaced Persons (IDPs). The goal of this activity is providing IDPs from Nagorno Karabakh and seven occupied regions with an access to legal assistance services.

The tender is open at a country level to expert consultants, legal entities, and other interested firms, consultancies, and organizations are encouraged to apply.

READ MORE


Azərbaycan Dövlət İqtisad Universiteti Təhsilin İdarəedilməsi Sistemində Yeni Elektron Həllərin Yaradılması İşləri  2018-10-19 06:13:34 keçid

Tender 1 lot üzrə keçirilir:

lot 1 - Təhsilin İdarəedilməsi Sistemində Yeni Elektron Həllərin Yaradılması İşləri



Tender iştirakçılarına təklif edilir ki, öz tender təkliflərini möhürlənmiş, imzalanmış şəkildə ikiqat zərflərdə yazılı surətdə təqdim etsinlər.
Müqaviləni yerinə yetirmək üçün tender iştirakçıları lazımi maliyyə və texniki imkanlarına malik olmalıdırlar.
Tenderdə iştirak etmək istəyənlər lot üzrə aşağıdakı məbləğdə iştirak haqqını göstərilən hesaba köçürdükdən sonra Azərbaycan dilində tərtib olunmuş əsas şərtlər toplusunu Bakı, İstiqlaliyyət 6 (otaq 37) (Əlaqələndirici şəxs :Aqil Əhmədov, telefon :(012) 492-59-23) ünvanından ala bilərlər .

 

İştirak haqqı

lot 1 - 500 manat 

Hesab: AZ96AIIB33010019443507362105
VÖEN 1700091281
Bank: Kapital Bank Səbail filialı 
Kodu: 200059
VÖEN: 9900003611
M/H: AZ37NABZ01350100000000001944
S.W.İ.F.T: AIIBAZ2X

İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.
İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər:

  1. Tenderdə iştirak etmək üçün yazılı müraciət;
  2. Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi;
  3. Tender təklifi (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır);
  4. Tender təklifi dəyərinin 2 % -i həcmində bank təminatı (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 60 bankgünü qüvvədə olmalıdır);
  5. Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında müvafiq vergi orqandan arayış
  6. İddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti;
  7. İddiaçının son bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı;
  8. İddiaçının tam adı hüquqi statusunizamnaməsi qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri;
  9. İddiaçılar müvafiq mallar üzrə mənşə və uyğunluq sertifikatları;
  10. Digər sənədlər:

 

Sənədlər Azərbaycan dilində, 2 nüsxədə (əsli və surəti) tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə  tərcümə olunmalıdır). 
Tender proseduru «Dövlət satınalmaları haqqında» qanuna uyğun keçiriləcəkdir.
İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün yuxarıda göstərilən sənədləri (tender təklifi və bank təminatı istisna olmaqla) 2018-11-23 18:00 tarixinə qədər, tender təklifi və bank təminatını isə möhürlənmiş ikiqat zərfdə 2018-11-30 18:00qədər Bakı, İstiqlaliyyət 6 (otaq 37) ünvanına təqdim etməlidirlər.
Göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş zərflər açılmadan geri qaytarılacaqdır. 
İddiaçıların təklifləri 2018-12-03 15:00 tarixində Bakı şəhəri, İstiqlaliyyət küçəsi 6 ünvanında Azərbaycan Dövlət İqtisad Universitetinin əsas tədris binası ünvanında açılacaqdır.
İddiaçıların səlahiyyətli nümayəndələri iştirak edə bilərlər.

TENDER KOMİSSİYASI


UN Azerbaijan GANJA training board equipment.  2018-10-18 12:35:22 keçid

Dear Sir / Madam:

We kindly request you to submit your quotation to purchase the equipment listed below for the ““Support to the establishment of Regional Industrial VET Competence Centre in Ganja”” project as detailed in Annex 1 of this RFQ.

Proposals/quotations may be submitted on or before 29th of October, 2018, 18.00 and via email to address below:

To: Vendor Azerbaijan procurement.aze@undp.org

Quotations submitted by email must be a limited to a maximum of 20 MB, virus free and no more than three email transmissions. They must be free from any virus and corrupted contents, or the quotations shall be rejected.

It shall remain your responsibility to ensure that your quotation will reach the address above on or before the deadline.  Quotations that are received by UNDP after the deadline indicated above, for whatever reason, shall not be considered for evaluation.

READ MORE


UN Azerbaijan Equipment for occupations in industry sector  2018-10-18 12:33:24 keçid

We kindly request you to submit your quotation to purchase the equipment listed below for the ““Support to the establishment of Regional Industrial VET Competence Centre in Ganja”” project as detailed in Annex 1 of this RFQ.

Proposals/quotations may be submitted on or before 26th of October, 2018, 18.00 and via email to address below:

To: Vendor Azerbaijan procurement.aze@undp.org

Quotations submitted by email must be a limited to a maximum of 20 MB, virus free and no more than three email transmissions. They must be free from any virus and corrupted contents, or the quotations shall be rejected.

It shall remain your responsibility to ensure that your quotation will reach the address above on or before the deadline.  Quotations that are received by UNDP after the deadline indicated above, for whatever reason, shall not be considered for evaluation.

READ MORE


Ekologiya və Təbii Sərvətlər Nazirliyi Meşələrin İnkişafı Departamenti Meşə təsərrüfatlarının işçilərinin xüsusi geyim forması  2018-10-18 12:31:41 keçid

Tender 1 lot üzrə keçirilir:

lot 1 - Meşə təsərrüfatlarının işçilərinin xüsusi geyim forması



Tender iştirakçılarına təklif edilir ki, öz tender təkliflərini möhürlənmiş, imzalanmış şəkildə ikiqat zərflərdə yazılı surətdə təqdim etsinlər.
Müqaviləni yerinə yetirmək üçün tender iştirakçıları lazımi maliyyə və texniki imkanlarına malik olmalıdırlar.
Tenderdə iştirak etmək istəyənlər lot üzrə aşağıdakı məbləğdə iştirak haqqını göstərilən hesaba köçürdükdən sonra Azərbaycan dilində tərtib olunmuş əsas şərtlər toplusunu Bakı, Bəhram Ağayev 100A (Əlaqələndirici şəxs :Vahid Məmədov, telefon :(012) 510-33-34) ünvanından ala bilərlər .

 

İştirak haqqı

lot 1 - 500 manat 

Hesab: АZ12CTRE00000000000002198410
VÖEN 1300599171
Bank: Dövlət Xəzinədarlığı Agentliyi 
Kodu: 210005
VÖEN: 1401555071
M/H: АZ41NABZ01360100000000003944
S.W.İ.F.T: CТREАZ22

İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.
İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər:

  1. Tenderdə iştirak etmək üçün yazılı müraciət;
  2. Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi;
  3. Tender təklifi (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır);
  4. Tender təklifi dəyərinin 1 % -i həcmində bank təminatı (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 60 bankgünü qüvvədə olmalıdır);
  5. Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında müvafiq vergi orqandan arayış
  6. İddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti;
  7. İddiaçının son bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı;
  8. İddiaçının tam adı hüquqi statusunizamnaməsi qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri;
  9. İddiaçılar müvafiq mallar üzrə mənşə və uyğunluq sertifikatları;
  10. Digər sənədlər: - Anoloji işlərdə təcrübəsi, iddiaçıların potensial, texniki və kadr imkanları haqqında rəsmi məlumat, - DSMF-dən arayış, - İddiaçıların hüquqi sənədlərinin surəti notarial qaydada təsdiqli olmalıdır.

 

Sənədlər Azərbaycan dilində, 2 nüsxədə (əsli və surəti) tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə  tərcümə olunmalıdır). 
Tender proseduru «Dövlət satınalmaları haqqında» qanuna uyğun keçiriləcəkdir.
İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün yuxarıda göstərilən sənədləri (tender təklifi və bank təminatı istisna olmaqla) 2018-11-22 17:00 tarixinə qədər, tender təklifi və bank təminatını isə möhürlənmiş ikiqat zərfdə 2018-11-29 17:00qədər Bakı, Bəhram Ağayev 100A ünvanına təqdim etməlidirlər.
Göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş zərflər açılmadan geri qaytarılacaqdır. 
İddiaçıların təklifləri 2018-11-30 15:00 tarixində Bakı ş., Bəhram Ağayev k., 100A ünvanında yerləşən Meşələrin İnkişafı Departamentində ünvanında açılacaqdır.
İddiaçıların səlahiyyətli nümayəndələri iştirak edə bilərlər.

TENDER KOMİSSİYASI


Azərişıq ASC Müxtəlif mətbəə məhsulları  2018-10-18 12:30:46 keçid

Tender 1 lot üzrə keçirilir::

lot 1 - Müxtəlif mətbəə məhsulları



Tender iştirakçılarına təklif edilir ki, öz tender təkliflərini möhürlənmiş, imzalanmış şəkildə ikiqat zərflərdə yazılı surətdə təqdim etsinlər.
Müqaviləni yerinə yetirmək üçün tender iştirakçıları lazımi maliyyə və texniki imkanlarına malik olmalıdırlar.
Tenderdə iştirak etmək istəyənlər lot üzrə aşağıdakı məbləğdə iştirak haqqını göstərilən hesaba köçürdükdən sonra Azərbaycan dilində tərtib olunmuş əsas şərtlər toplusunu Bakı, Ələsgər Qayıbov 8 (Əlaqələndirici şəxs :Zaur Abdullayev, telefon :(012) 440-39-93 (2332)) ünvanından ala bilərlər .

 

İştirak haqqı

lot 1 - 400 manat 

Hesab: AZ83AIIB33020029441802068118
VÖEN 9900069391
Bank: Kapital Bank Gənclik filialı 
Kodu: 200189
VÖEN: 9900003611
M/H: AZ37NABZ01350100000000001944
S.W.İ.F.T: AIIBAZ2X

İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.
İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər:

  1. Tenderdə iştirak etmək üçün yazılı müraciət;
  2. Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi;
  3. Tender təklifi (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır);
  4. Tender təklifi dəyərinin 2 % -i həcmində bank təminatı (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 60 bankgünü qüvvədə olmalıdır);
  5. Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında müvafiq vergi orqandan arayış
  6. İddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti;
  7. İddiaçının son bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı;
  8. İddiaçının tam adı hüquqi statusunizamnaməsi qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri;
  9. İddiaçılar müvafiq mallar üzrə mənşə və uyğunluq sertifikatları;
  10. Digər sənədlər:

 

Sənədlər Azərbaycan dilində, 2 nüsxədə (əsli və surəti) tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə  tərcümə olunmalıdır). 
Tender proseduru «Dövlət satınalmaları haqqında» qanuna uyğun keçiriləcəkdir.
İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün yuxarıda göstərilən sənədləri (tender təklifi və bank təminatı istisna olmaqla) 2018-11-20 16:00 tarixinə qədər, tender təklifi və bank təminatını isə möhürlənmiş ikiqat zərfdə 2018-11-29 16:00qədər Bakı, Ələsgər Qayıbov 8 ünvanına təqdim etməlidirlər.
Göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş zərflər açılmadan geri qaytarılacaqdır. 
İddiaçıların təklifləri 2018-11-30 16:00 tarixində Bakı şəhəri, Ə.Qayıbov küçəsi 8 ünvanında açılacaqdır.
İddiaçıların səlahiyyətli nümayəndələri iştirak edə bilərlər.

TENDER KOMİSSİYASI


AzerGold QSC Daşkəsən rayonunda yerləşən Çovdar Filiz Emalı Sahəsində (ÇFES) çalışan işçilərə ilkin tibbi yardım göstərilməsi xidməti  2018-10-18 12:29:57 keçid

Tender 1 lot üzrə keçirilir::

lot 1 - Daşkəsən rayonunda yerləşən Çovdar Filiz Emalı Sahəsində (ÇFES) çalışan işçilərə ilkin tibbi yardım göstərilməsi xidməti



Tender iştirakçılarına təklif edilir ki, öz tender təkliflərini möhürlənmiş, imzalanmış şəkildə ikiqat zərflərdə yazılı surətdə təqdim etsinlər.
Müqaviləni yerinə yetirmək üçün tender iştirakçıları lazımi maliyyə və texniki imkanlarına malik olmalıdırlar.
Tenderdə iştirak etmək istəyənlər lot üzrə aşağıdakı məbləğdə iştirak haqqını göstərilən hesaba köçürdükdən sonra Azərbaycan dilində tərtib olunmuş əsas şərtlər toplusunu Bakı, Mikayıl Müşfiq 2H (AZ1004) (Əlaqələndirici şəxs :Rafiq Abdullayev, telefon :(012) 505-02-02 (1107)) ünvanından ala bilərlər .

 

İştirak haqqı

lot 1 - 100 manat 

Hesab: AZ85PAHA38020AZNHC0190068658
VÖEN 1403467421
Bank: Paşa Bank 
Kodu: 505141
VÖEN: 1700767721
M/H: AZ82NABZ01350100000000071944
S.W.İ.F.T: PAHAAZ22

İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.
İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər:

  1. Tenderdə iştirak etmək üçün yazılı müraciət;
  2. Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi;
  3. Tender təklifi (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır);
  4. Tender təklifi dəyərinin 1 % -i həcmində bank təminatı (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 60 bankgünü qüvvədə olmalıdır);
  5. Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında müvafiq vergi orqandan arayış
  6. İddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti;
  7. İddiaçının son bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı;
  8. İddiaçının tam adı hüquqi statusunizamnaməsi qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri;
  9. İddiaçılar müvafiq mallar üzrə mənşə və uyğunluq sertifikatları;
  10. Digər sənədlər: (malgöndərənlərin (podratçıların) ixtisasına dair müəyyən edilmiş müvafiq sənədlər)

 

Sənədlər Azərbaycan dilində, 2 nüsxədə (əsli və surəti) tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə  tərcümə olunmalıdır). 
Tender proseduru «Dövlət satınalmaları haqqında» qanuna uyğun keçiriləcəkdir.
İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün yuxarıda göstərilən sənədləri (tender təklifi və bank təminatı istisna olmaqla) 2018-11-20 15:00 tarixinə qədər, tender təklifi və bank təminatını isə möhürlənmiş ikiqat zərfdə 2018-11-28 15:00qədər Bakı, Mikayıl Müşfiq 2H (AZ1004) ünvanına təqdim etməlidirlər.
Göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş zərflər açılmadan geri qaytarılacaqdır. 
İddiaçıların təklifləri 2018-11-29 15:00 tarixində Bakı şəhəri, Səbail rayonu, Mikayıl Müşfiq 2H ünvanında açılacaqdır.
İddiaçıların səlahiyyətli nümayəndələri iştirak edə bilərlər.

TENDER KOMİSSİYASI


Top
Warning: Unknown: write failed: No space left on device (28) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct () in Unknown on line 0