UN Azerbaijan |
Provision of Legal Services For Legal Aid and Counselling to Stateless/Undocumented Persons in Azerbaijan |
2019-02-21 11:23:32 |
|
The office of the United Nations High Commissioner for Refugees in Baku, Azerbaijan invites to submit proposals on Provision of Legal Aid and Counselling to Stateless/Undocumented Persons in Azerbaijan.
The tender is open at a country level to expert consultants, legal entities, and other interested firms, consultancies, and organizations are encouraged to apply.
Proposal may be submitted for individual projects as well as joint projects.
READ MORE
|
UNDP Azerbaijan |
Development of curriculums and module teaching materials for Icherisheher Centre for Traditional Art (ICTA) |
2019-02-20 13:44:17 |
|
We kindly request you to submit a Proposal on providing assistance with preparation of curriculums and module teaching materials for Icherisheher Centre for Traditional Art (ICTA) within “Promotion of Inclusive Education through Traditional Art” project.
Please be guided by the form attached hereto as Annex 2, in preparing your Proposal.
The proposal must be submitted on or before 18:00 (by local time) on the 03 March 2019, via email to the address below:
To: procurement.aze@undp.org
READ MORE
|
UNDP Azerbaijan |
Tender on Provision of trainings of vocational skills for youth in four regions of Azerbaijan |
2019-02-08 12:34:57 |
|
Tender on Provision of trainings of vocational skills for youth in four regions of Azerbaijan
The International Organization for Migration (hereinafter called IOM) intends to hire Service Provider for the Public Action for Resilience (PAR) Activity for which this Request for Proposals (RFP) is issued.
IOM now invites Service Providers/ Consulting Firms to provide Technical and Financial Proposal for the following Services: Provision of trainings of vocational skills for young people in four regions of Azerbaijan. More details on the services are provided in the attached Terms of Reference (TOR).
READ MORE
|
İpoteka və Kredit Zəmanət Fondu (İkinci Elan) |
Proqram təminatının lisenziyası (MS Office Home and Business 2019 All Lng PKL Onln CEE Only DwnLd C2R NR) |
2018-11-14 14:19:57 |
|
Tender 1 lot üzrə keçirilir:
lot 1 - Proqram təminatının lisenziyası (MS Office Home and Business 2019 All Lng PKL Onln CEE Only DwnLd C2R NR)
Tender iştirakçılarına təklif edilir ki, öz tender təkliflərini möhürlənmiş, imzalanmış şəkildə ikiqat zərflərdə yazılı surətdə təqdim etsinlər.
Müqaviləni yerinə yetirmək üçün tender iştirakçıları lazımi maliyyə və texniki imkanlarına malik olmalıdırlar.
Tenderdə iştirak etmək istəyənlər lot üzrə aşağıdakı məbləğdə iştirak haqqını göstərilən hesaba köçürdükdən sonra Azərbaycan dilində tərtib olunmuş əsas şərtlər toplusunu Bakı, Bül-bül pr. 40 (AZ1014) (Əlaqələndirici şəxs :Hacıyev Mətin, telefon :(012) 441-24-23 (133); (012) 598-11-77) ünvanından ala bilərlər .
İştirak haqqı
lot 1 - 200 manat
Hesab: |
AZ57NABZ01360450000000005944 |
VÖEN |
1403502281 |
Bank: |
Mərkəzi Bank |
Kodu: |
501004 |
VÖEN: |
9900071001 |
M/H: |
AZ74NABZ01451700000000001944 |
S.W.İ.F.T: |
NABZAZ2C |
İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.
İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər:
- Tenderdə iştirak etmək üçün yazılı müraciət;
- Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi;
- Tender təklifi (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır);
- Tender təklifi dəyərinin 1 % -i həcmində bank təminatı (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 60 bankgünü qüvvədə olmalıdır);
- Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında müvafiq vergi orqandan arayış;
- İddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti;
- İddiaçının son bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı;
- İddiaçının tam adı hüquqi statusu, nizamnaməsi qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri;
- İddiaçılar müvafiq mallar üzrə mənşə və uyğunluq sertifikatları;
- Digər sənədlər: Tenderdə iddiaçı kimi iştirak etmək istəyən malgöndərənlər aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidir: - Tenderdə iştirak etmək üçün ərizə; - iştirak haqqının ödənilməsini təsdiq edən bank sənədi; - Təklif; - Təklifin qiymətinin 1 faizi həcmində təminat (bank qarantiyası); - iddiaçının hüquqi statusunu əks etdirən sənədlərin (nizamnamə, dövlət qeydiyyatı haqqında şəhadətnamə və ya reyestrdən çıxarış, VÖEN) notariat qaydasında təsdiq edilmiş surətləri, ƏDV qeydiyyatının olub-olmamasını müəyyən etməyə imkan verən sənədlərin surətləri; - Təklifi və satınalma müqaviləsini imzalamaq səlahiyyətinə malik olan şəxsin səlahiyyətlərini təsdiq edən sənədin (vəzifəyə təyin edilməsi barədə əmr) iddiaçı tərəfindən möhürlə təsdiq edilmiş surəti; - iddiaçının fəaliyyətinin axırıncı ili üzrə maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı və bank rekvizitləri; - Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında müvafıq vergi orqanından arayış (Vergilər Nazirliyi və Dövlət Sosial Müdafiə Fondu tərəfindən arayışlar). Tenderdə iddiaçı kimi iştirak etmək istəyən malgöndərənlər aşağıdakı tələblərə cavab verməlidir: - öz əmlakından sərbəst və məhdudiyyətsiz istifadə etmək imkanı, habelə ödəmə qabiliyyətli olması; - müflis elan olunmaması, əmlakı üzərinə həbs qoyulmaması, ödənişə yönəlmiş girovun olmaması, məhkəmənin qərarı ilə kommersiya fəaliyyəti dayandırılmış şəxs olmaması; - satınalma prosedurlarının başlanmasından əvvəlki 5 il ərzində özlərinin, habelə işlərini idarə edənlərin, qulluqçularının peşəkar fəaliyyətləri, yaxud satınalma müqaviləsinin bağlanması üçün ixtisas göstəricilərini yanlış göstərmələri ilə əlaqədar cinayətə görə məhkum olunmaması, yaxud onların müvafiq peşə fəaliyyətləri ilə məşğul olmasının məhkəmə qaydasında qadağan edilməməsi. Tender üzrə icra müddəti: Satınalma müqaviləsi imzalandığı tarixdən başlayaraq 20 (iyirmi) gün müddətində icra edilməlidir. Açıq tenderin Əsas şərtlər toplusu Azərbaycan dilində tərtib olunmuşdur.
Sənədlər Azərbaycan dilində, 2 nüsxədə (əsli və surəti) tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır).
Tender proseduru «Dövlət satınalmaları haqqında» qanuna uyğun keçiriləcəkdir.
İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün yuxarıda göstərilən sənədləri (tender təklifi və bank təminatı istisna olmaqla) 2018-11-29 18:00 tarixinə qədər, tender təklifi və bank təminatını isə möhürlənmiş ikiqat zərfdə 2018-12-11 18:00qədər Bakı, Bül-bül pr. 40 (AZ1014) ünvanına təqdim etməlidirlər.
Göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş zərflər açılmadan geri qaytarılacaqdır.
İddiaçıların təklifləri 2018-12-12 15:00 tarixində AZ1014, Bakı şəhəri, Nəsimi rayonu, Bül-bül prospekti 40 ünvanında açılacaqdır.
İddiaçıların səlahiyyətli nümayəndələri iştirak edə bilərlər.
TENDER KOMİSSİYASI
|
Azərlotereya ASC |
Lotereya biletlərinin satışının təşkili işləri |
2018-11-14 14:18:56 |
|
Tender 1 lot üzrə keçirilir:
lot 1 - Lotereya biletlərinin satışının təşkili işləri
Tender iştirakçılarına təklif edilir ki, öz tender təkliflərini möhürlənmiş, imzalanmış şəkildə ikiqat zərflərdə yazılı surətdə təqdim etsinlər.
Müqaviləni yerinə yetirmək üçün tender iştirakçıları lazımi maliyyə və texniki imkanlarına malik olmalıdırlar.
Tenderdə iştirak etmək istəyənlər lot üzrə aşağıdakı məbləğdə iştirak haqqını göstərilən hesaba köçürdükdən sonra Azərbaycan dilində tərtib olunmuş əsas şərtlər toplusunu Bakı, Təbriz 79 (Əlaqələndirici şəxs :Abbasov Rüfət Rasim oğlu, telefon :(012) 514-47-01) ünvanından ala bilərlər .
İştirak haqqı
lot 1 - 300 manat
Hesab: |
AZ90PAHA38090AZNHC0190003900 |
VÖEN |
1300053151 |
Bank: |
Paşa Bank |
Kodu: |
505141 |
VÖEN: |
1700767721 |
M/H: |
AZ82NABZ01350100000000071944 |
S.W.İ.F.T: |
PAHAAZ22 |
İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.
İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər:
- Tenderdə iştirak etmək üçün yazılı müraciət;
- Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi;
- Tender təklifi (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır);
- Tender təklifi dəyərinin 1 % -i həcmində bank təminatı (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 60 bankgünü qüvvədə olmalıdır);
- Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında müvafiq vergi orqandan arayış;
- İddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti;
- İddiaçının son bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı;
- İddiaçının tam adı hüquqi statusu, nizamnaməsi qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri;
- İddiaçılar müvafiq mallar üzrə mənşə və uyğunluq sertifikatları;
- Digər sənədlər:
Sənədlər Azərbaycan dilində, 2 nüsxədə (əsli və surəti) tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır).
Tender proseduru «Dövlət satınalmaları haqqında» qanuna uyğun keçiriləcəkdir.
İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün yuxarıda göstərilən sənədləri (tender təklifi və bank təminatı istisna olmaqla) 2018-12-14 18:00 tarixinə qədər, tender təklifi və bank təminatını isə möhürlənmiş ikiqat zərfdə 2018-12-24 18:00qədər Bakı, Təbriz 79 ünvanına təqdim etməlidirlər.
Göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş zərflər açılmadan geri qaytarılacaqdır.
İddiaçıların təklifləri 2018-12-25 11:00 tarixində Bakı şəhəri,Təbriz küçəsi,79 ünvanında açılacaqdır.
İddiaçıların səlahiyyətli nümayəndələri iştirak edə bilərlər.
TENDER KOMİSSİYASI
|
Dövlət Baytarlıq Xidməti |
Xidmətin strukturuna daxil olan təşkilatlar üçün xüsusi təyinatlı CHERY markalı (1.5 litrə qədər) minik avtomobilləri |
2018-11-14 14:18:00 |
|
Tender 1 lot üzrə keçirilir:
lot 1 - Xidmətin strukturuna daxil olan təşkilatlar üçün xüsusi təyinatlı CHERY markalı (1.5 litrə qədər) minik avtomobilləri
Tender iştirakçılarına təklif edilir ki, öz tender təkliflərini möhürlənmiş, imzalanmış şəkildə ikiqat zərflərdə yazılı surətdə təqdim etsinlər.
Müqaviləni yerinə yetirmək üçün tender iştirakçıları lazımi maliyyə və texniki imkanlarına malik olmalıdırlar.
Tenderdə iştirak etmək istəyənlər lot üzrə aşağıdakı məbləğdə iştirak haqqını göstərilən hesaba köçürdükdən sonra Azərbaycan dilində tərtib olunmuş əsas şərtlər toplusunu Bakı, 8-ci mikrorayon, məhəllə 3123 (Əlaqələndirici şəxs :(012) 562-97-72; Faks: (012) 562-66-06, telefon :Mustafa Allahverənov) ünvanından ala bilərlər .
İştirak haqqı
lot 1 - 150 manat
Hesab: |
AZ27CTRE00000000000002577701 |
VÖEN |
1500504901 |
Bank: |
Kapital Bank Gənclik filialıÂ |
Kodu: |
210005 |
VÖEN: |
1401555071 |
M/H: |
AZ41NABZ01360100000000003944 |
S.W.İ.F.T: |
AIIBAZ2X |
İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.
İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər:
- Tenderdə iştirak etmək üçün yazılı müraciət;
- Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi;
- Tender təklifi (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır);
- Tender təklifi dəyərinin 2 % -i həcmində bank təminatı (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 60 bankgünü qüvvədə olmalıdır);
- Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında müvafiq vergi orqandan arayış;
- İddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti;
- İddiaçının son bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı;
- İddiaçının tam adı hüquqi statusu, nizamnaməsi qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri;
- İddiaçılar müvafiq mallar üzrə mənşə və uyğunluq sertifikatları;
- Digər sənədlər:
Sənədlər Azərbaycan dilində, 2 nüsxədə (əsli və surəti) tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır).
Tender proseduru «Dövlət satınalmaları haqqında» qanuna uyğun keçiriləcəkdir.
İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün yuxarıda göstərilən sənədləri (tender təklifi və bank təminatı istisna olmaqla) 2018-12-17 17:00 tarixinə qədər, tender təklifi və bank təminatını isə möhürlənmiş ikiqat zərfdə 2018-12-25 17:00qədər Bakı, 8-ci mikrorayon, məhəllə 3123 ünvanına təqdim etməlidirlər.
Göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş zərflər açılmadan geri qaytarılacaqdır.
İddiaçıların təklifləri 2018-12-26 16:00 tarixində Bakı şəhəri, Binəqədi rayonu, 8-ci mikrorayon, 3123-cü məhəllə,Dövlət Baytarlıq Xidməti ünvanında açılacaqdır.
İddiaçıların səlahiyyətli nümayəndələri iştirak edə bilərlər.
TENDER KOMİSSİYASI
|
Aqrolizinq ASC |
Damcılı suvarma sistemi avadanlıqları |
2018-11-07 12:41:17 |
|
Tender 3 lot üzrə keçirilir:
lot 1 - 500.0 ha sahədə alma bağları üçün damcılı suvarma sistemi avadanlıqları
lot 2 - 500.0 ha sahədə nar bağları üçün damcılı suvarma sistemi avadanlıqları
lot 3 - 500 ha sahədə qoz bağları üçün damcılı suvarma sistemi avadanlıqları
Tender iştirakçılarına təklif edilir ki, öz tender təkliflərini möhürlənmiş, imzalanmış şəkildə ikiqat zərflərdə yazılı surətdə təqdim etsinlər.
Müqaviləni yerinə yetirmək üçün tender iştirakçıları lazımi maliyyə və texniki imkanlarına malik olmalıdırlar.
Tenderdə iştirak etmək istəyənlər lot üzrə aşağıdakı məbləğdə iştirak haqqını göstərilən hesaba köçürdükdən sonra Azərbaycan dilində tərtib olunmuş əsas şərtlər toplusunu Bakı, Bakıxanov qəsəbəsi, Bünyadov 12 (Əlaqələndirici şəxs :Məmmədov Tural Murad oğlu, telefon :(012) 425-62-18; (050) 234-58-60) ünvanından ala bilərlər .
İştirak haqqı
lot 1 - 2000 manat
lot 2 - 2000 manat
lot 3 - 2000 manat
Hesab: |
AZ91AIIB38070019443500231102 AZN |
VÖEN |
1700382471 |
Bank: |
Kapital Bank Mərkəz filialıÂ |
Kodu: |
200026 |
VÖEN: |
9900003611 |
M/H: |
АZ37NABZ01350100000000001944 |
S.W.İ.F.T: |
АIIBAZ2Х |
İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.
İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər:
- Tenderdə iştirak etmək üçün yazılı müraciət;
- Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi;
- Tender təklifi (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır);
- Tender təklifi dəyərinin 3 % -i həcmində bank təminatı (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 60 bankgünü qüvvədə olmalıdır);
- Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında müvafiq vergi orqandan arayış;
- İddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti;
- İddiaçının son bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı;
- İddiaçının tam adı hüquqi statusu, nizamnaməsi qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri;
- İddiaçılar müvafiq mallar üzrə mənşə və uyğunluq sertifikatları;
- Digər sənədlər: Avadanlıqların texniki təsnifatına uyğunluğunu təsdiq edən qrafiki təsvirlər
Sənədlər Azərbaycan dilində, 2 nüsxədə (əsli və surəti) tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır).
Tender proseduru «Dövlət satınalmaları haqqında» qanuna uyğun keçiriləcəkdir.
İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün yuxarıda göstərilən sənədləri (tender təklifi və bank təminatı istisna olmaqla) 2018-12-10 18:00 tarixinə qədər, tender təklifi və bank təminatını isə möhürlənmiş ikiqat zərfdə 2018-12-18 17:00qədər Bakı, Bakıxanov qəsəbəsi, Bünyadov 12 ünvanına təqdim etməlidirlər.
Göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş zərflər açılmadan geri qaytarılacaqdır.
İddiaçıların təklifləri 2018-12-19 15:00 tarixində Bakı şəhəri, Bakıxanov qəsəbəsi, Bünyadov küçəsi-12 “Aqrolizinq” ASC-nin konfrans zalı ünvanında açılacaqdır.
İddiaçıların səlahiyyətli nümayəndələri iştirak edə bilərlər.
TENDER KOMİSSİYASI
|
MİDA MMC (İkinci Elan) |
Poliklinika binasının tikintisi və avadanlıqlarla təchiz edilməsi, abadlıq və yaşıllaşdırma işləri |
2018-11-07 12:40:29 |
|
Tender 2 lot üzrə keçirilir:
lot 1 - Poliklinika binasının tikintisi və avadanlıqlarla təchiz edilməsi işləri
lot 2 - Abadlıq və yaşıllaşdırma işləri
Tender iştirakçılarına təklif edilir ki, öz tender təkliflərini möhürlənmiş, imzalanmış şəkildə ikiqat zərflərdə yazılı surətdə təqdim etsinlər.
Müqaviləni yerinə yetirmək üçün tender iştirakçıları lazımi maliyyə və texniki imkanlarına malik olmalıdırlar.
Tenderdə iştirak etmək istəyənlər lot üzrə aşağıdakı məbləğdə iştirak haqqını göstərilən hesaba köçürdükdən sonra Azərbaycan dilində tərtib olunmuş əsas şərtlər toplusunu Bakı, Cəlil Məmmədquluzadə 85Z (Əlaqələndirici şəxs :Vəliyev Zahid Musa oğlu, telefon :(012) 594-54-01 (238)) ünvanından ala bilərlər .
İştirak haqqı
lot 1 - 500 manat
lot 2 - 400 manat
Hesab: |
AZ18AIIB38030019440029636102 |
VÖEN |
1701953921 |
Bank: |
Kapital Bank Mərkəz filialıÂ |
Kodu: |
200026 |
VÖEN: |
9900003611 |
M/H: |
AZ37NABZ01350100000000001944 |
S.W.İ.F.T: |
AIIBAZ2X |
İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.
İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər:
- Tenderdə iştirak etmək üçün yazılı müraciət;
- Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi;
- Tender təklifi (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır);
- Tender təklifi dəyərinin 2 % -i həcmində bank təminatı (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 60 bankgünü qüvvədə olmalıdır);
- Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında müvafiq vergi orqandan arayış;
- İddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti;
- İddiaçının son bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı;
- İddiaçının tam adı hüquqi statusu, nizamnaməsi qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri;
- İddiaçılar müvafiq mallar üzrə mənşə və uyğunluq sertifikatları;
- Digər sənədlər: Tenderdə xarici şirkətlər iştirak etdikdə onların Azərbaycanda nümayəndəliyinin olmasını təsdiq edən sənədlər.
Sənədlər Azərbaycan dilində, 2 nüsxədə (əsli və surəti) tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır).
Tender proseduru «Dövlət satınalmaları haqqında» qanuna uyğun keçiriləcəkdir.
İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün yuxarıda göstərilən sənədləri (tender təklifi və bank təminatı istisna olmaqla) 2018-11-27 17:00 tarixinə qədər, tender təklifi və bank təminatını isə möhürlənmiş ikiqat zərfdə 2018-12-05 17:00qədər Bakı, Cəlil Məmmədquluzadə 85Z ünvanına təqdim etməlidirlər.
Göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş zərflər açılmadan geri qaytarılacaqdır.
İddiaçıların təklifləri 2018-12-06 15:00 tarixində Bakı şəhəri, Nəsimi rayonu, Cəlil Məmmədquluzadə küçəsi, 85Z. ünvanında açılacaqdır.
İddiaçıların səlahiyyətli nümayəndələri iştirak edə bilərlər.
TENDER KOMİSSİYASI
|
Azərsu ASC |
Qaynaq aqreqatlarının təmiri işləri |
2018-11-07 12:39:37 |
|
Tender 1 lot üzrə keçirilir:
lot 1 - Qaynaq aqreqatlarının təmiri işləri
Tender iştirakçılarına təklif edilir ki, öz tender təkliflərini möhürlənmiş, imzalanmış şəkildə ikiqat zərflərdə yazılı surətdə təqdim etsinlər.
Müqaviləni yerinə yetirmək üçün tender iştirakçıları lazımi maliyyə və texniki imkanlarına malik olmalıdırlar.
Tenderdə iştirak etmək istəyənlər lot üzrə aşağıdakı məbləğdə iştirak haqqını göstərilən hesaba köçürdükdən sonra Azərbaycan dilində tərtib olunmuş əsas şərtlər toplusunu Bakı, Moskva pr. 67 (Əlaqələndirici şəxs :Məmmədyar Musayev, telefon :(012) 431-47-67 (2288)) ünvanından ala bilərlər .
İştirak haqqı
lot 1 - 200 manat
Hesab: |
AZ65AİİB 33070019441100216111 |
VÖEN |
9900001751 |
Bank: |
Kapital Bank 1 saylı Nəsimi filialıÂ |
Kodu: |
200112 |
VÖEN: |
9900003611 |
M/H: |
AZ37NABZ 0135010000000001944 |
S.W.İ.F.T: |
AİİBAZ2X |
İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.
İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər:
- Tenderdə iştirak etmək üçün yazılı müraciət;
- Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi;
- Tender təklifi (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır);
- Tender təklifi dəyərinin 2 % -i həcmində bank təminatı (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 60 bankgünü qüvvədə olmalıdır);
- Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında müvafiq vergi orqandan arayış;
- İddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti;
- İddiaçının son bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı;
- İddiaçının tam adı hüquqi statusu, nizamnaməsi qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri;
- İddiaçılar müvafiq mallar üzrə mənşə və uyğunluq sertifikatları;
- Digər sənədlər:
Sənədlər Azərbaycan dilində, 2 nüsxədə (əsli və surəti) tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır).
Tender proseduru «Dövlət satınalmaları haqqında» qanuna uyğun keçiriləcəkdir.
İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün yuxarıda göstərilən sənədləri (tender təklifi və bank təminatı istisna olmaqla) 2018-12-19 18:00 tarixinə qədər, tender təklifi və bank təminatını isə möhürlənmiş ikiqat zərfdə 2018-12-26 16:00qədər Bakı, Moskva pr. 67 ünvanına təqdim etməlidirlər.
Göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş zərflər açılmadan geri qaytarılacaqdır.
İddiaçıların təklifləri 2018-12-27 16:00 tarixində Bakı şəhəri, Moskva prospekti 67 “Azərsu” ASC-nin Təchizat və Satınalmaların İdarə Olunması Departamenti ünvanında açılacaqdır.
İddiaçıların səlahiyyətli nümayəndələri iştirak edə bilərlər.
TENDER KOMİSSİYASI
|
UNDP Azerbaijan |
Woodwork Equipment for Jalilabad VET Lyceyum within “Establishment of Regional VET Centre of Excellence in Lankaran Economic Region” |
2018-11-07 10:53:52 |
|
We kindly request you to submit your quotation to purchase the equipment listed below for the “Establishment of Regional VET Centre of Excellence in Lankaran Economic Region “project as detailed in Annex 1 of this RFQ.
Proposals/quotations may be submitted on or before 12th of November, 2018, 18.00 and via email to address below:
To: Vendor Azerbaijan procurement.aze@undp.org
READ MORE
|