Tenderlər bankı

Təşkilatın adı İşlərin və xidmətlərin adı Tarix             Ətraflı
Prezident yanında Vətəndaşlara Xidmət və Sosial İnnovasiyalar üzrə Dövlət Agentliyinin tabeliyində olan İnnovasiyalar Mərkəzi MMC (İkinci Elan)   2018-06-13 11:13:22 keçid

Tender 1 lot üzrə keçirilir:

lot 1 - Dəftərxana və ofis ləvazimatları
Tender iştirakçılarına təklif edilir ki, öz tender təkliflərini möhürlənmiş, imzalanmış şəkildə ikiqat zərflərdə yazılı surətdə təqdim etsinlər.
Müqaviləni yerinə yetirmək üçün tender iştirakçıları lazımi maliyyə və texniki imkanlarına malik olmalıdırlar.
Tenderdə iştirak etmək istəyənlər lot üzrə aşağıdakı məbləğdə iştirak haqqını göstərilən hesaba köçürdükdən sonra Azərbaycan dilində tərtib olunmuş əsas şərtlər toplusunu Bakı şəhəri, Həsən Əliyev 36 (Əlaqələndirici şəxs :Süleymanova Leyla İsmayıl qızı, telefon :(+99412) 444-74-44 (daxili 2649)) ünvanından ala bilərlər.

ƏTRAFLI


Milli İdman Tibb və Reabilitasiya İnstitutu   2018-06-13 11:11:44 keçid

Tender 8 lot üzrə keçirilir:

lot 1 - Reaktivlər (biolis) və rentqen plyonkalar
lot 2 - Dərmanlar və tibbi materiallar
lot 3 - İstifadə üçün lazım olan testlər
lot 4 - Stasionarda istifadə olunan tibbi ləvazimatlar
lot 5 - Hyaluron turşusu
lot 6 - Laboratoriya üçün materiallar
lot 7 - Teyp
lot 8 - MRT plyonkaları
Tender iştirakçılarına təklif edilir ki, öz tender təkliflərini möhürlənmiş, imzalanmış şəkildə ikiqat zərflərdə yazılı surətdə təqdim etsinlər.
Müqaviləni yerinə yetirmək üçün tender iştirakçıları lazımi maliyyə və texniki imkanlarına malik olmalıdırlar.
Tenderdə iştirak etmək istəyənlər lot üzrə aşağıdakı məbləğdə iştirak haqqını göstərilən hesaba köçürdükdən sonra Azərbaycan dilində tərtib olunmuş əsas şərtlər toplusunu Bakı şəhəri, Olimpiya küçəsi 4A (Əlaqələndirici şəxs :Zeynalova Emiliya Rasimovna, telefon :(+99412) 404-83-10; faks:(+99412) 404-83-12) ünvanından ala bilərlər.

ƏTRAFLI


Təmiz Şəhər ASC   2018-06-13 11:09:16 keçid

Tender 1 lot üzrə keçirilir:

lot 1 - VII Beynəlxalq Tullantıdan Sənətə sərgisinin təşkili işləri
Tender iştirakçılarına təklif edilir ki, öz tender təkliflərini möhürlənmiş, imzalanmış şəkildə ikiqat zərflərdə yazılı surətdə təqdim etsinlər.
Müqaviləni yerinə yetirmək üçün tender iştirakçıları lazımi maliyyə və texniki imkanlarına malik olmalıdırlar.
Tenderdə iştirak etmək istəyənlər lot üzrə aşağıdakı məbləğdə iştirak haqqını göstərilən hesaba köçürdükdən sonra Azərbaycan dilində tərtib olunmuş əsas şərtlər toplusunu Bakı şəhəri, Xocalı pr. 55 (Əlaqələndirici şəxs :Qüdrətov Tural, telefon :(012) 464-41-11) ünvanından ala bilərlər.

ƏTRAFLI


Prezident yanında Elmin İnkişafı Fondu (İkinci Elan)   2018-06-13 11:07:53 keçid

Tender 3 lot üzrə keçirilir:

lot 1 - Elmin İnkişafı Fondunun icraçı direksiyası üçün təsərrüfat malları
lot 2 - Elmin İnkişafı Fondunun icraçı direksiyası üçün dəftərxana ləvazimatları
lot 3 - Elmin İnkişafı Fondunun icraçı direksiyasının xidməti avtomobillərinə ehtiyat hissələri və texniki xidmətlər
Tender iştirakçılarına təklif edilir ki, öz tender təkliflərini möhürlənmiş, imzalanmış şəkildə ikiqat zərflərdə yazılı surətdə təqdim etsinlər.
Müqaviləni yerinə yetirmək üçün tender iştirakçıları lazımi maliyyə və texniki imkanlarına malik olmalıdırlar.
Tenderdə iştirak etmək istəyənlər lot üzrə aşağıdakı məbləğdə iştirak haqqını göstərilən hesaba köçürdükdən sonra Azərbaycan dilində tərtib olunmuş əsas şərtlər toplusunu Bakı şəhəri, Y.Səfərov küçəsi 27 (9-cu mərtəbə) (Əlaqələndirici şəxs :Ədilə Babayeva, telefon :489-08-94) ünvanından ala bilərlər.

ƏTRAFLI


Supply and Installation of Pipes at the sites of SOCAR Siyazan oilfields for Nationally Appropriate Mitigation Actions (NAMAs) for low-carbon end-use sectors in Azerbaijan project   2018-06-12 12:52:23 keçid

We kindly request you to submit your quotation for Supply and Installation of Pipes at the sites of SOCAR Siyazan oilfields for “Nationally Appropriate Mitigation Actions (NAMAs) for low-carbon end-use sectors in Azerbaijan” project as detailed in Annex 1 of this RFQ.

Quotations may be submitted on or before June 26, 2018 18:00 by local time by email to the below address:

To: procurement.aze@undp.org

It shall remain your responsibility to ensure that your quotation will reach the address above on or before the deadline.  Quotations that are received by UNDP after the deadline indicated above, for whatever reason, shall not be considered for evaluation.

READ MORE


Maliyyə Nazirliyi   2018-06-12 06:41:08 keçid

Tender 1 lot üzrə keçirilir:

lot 1 - Maliyyə Nazirliyinin Bakı şəhəri, Səməd Vurğun küçəsi 135 ünvanında yerləşən inzibati binalar kompleksində cari təmir işləri
Tender iştirakçılarına təklif edilir ki, öz tender təkliflərini möhürlənmiş, imzalanmış şəkildə ikiqat zərflərdə yazılı surətdə təqdim etsinlər.
Müqaviləni yerinə yetirmək üçün tender iştirakçıları lazımi maliyyə və texniki imkanlarına malik olmalıdırlar.
Tenderdə iştirak etmək istəyənlər lot üzrə aşağıdakı məbləğdə iştirak haqqını göstərilən hesaba köçürdükdən sonra Azərbaycan dilində tərtib olunmuş əsas şərtlər toplusunu Bakı şəhəri, Səməd Vurğun küçəsi 135 (Əlaqələndirici şəxs :Azər Hüseynov; Aydın Əliyev, telefon :(012) 404-47-49; (012) 404-34-40) ünvanından ala bilərlər.

İştirak haqqı

lot 1 - 400 manat 

Hesab: AZ83CTRE00000000000002108571
VÖEN 1400108191
Bank: Dövlət Xəzinədarlığı Agentliyi 
Kodu: 210005
VÖEN: 1401555071
M/H: AZ41NABZ01360100000000003944
S.W.İ.F.T: CTREAZ22

İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.
İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər:

  1. Tenderdə iştirak etmək üçün yazılı müraciət;
  2. Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi;
  3. Tender təklifi (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır);
  4. Tender təklifi dəyərinin 5 % -i həcmində bank təminatı (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 60 bankgünü qüvvədə olmalıdır);
  5. Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında müvafiq vergi orqandan arayış
  6. İddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti;
  7. İddiaçının son bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı;
  8. İddiaçının tam adı hüquqi statusunizamnaməsi qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri;
  9. İddiaçılar müvafiq mallar üzrə mənşə və uyğunluq sertifikatları;
  10. Digər sənədlər:

Sənədlər Azərbaycan dilində, 2 nüsxədə (əsli və surəti) tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə  tərcümə olunmalıdır). 
Tender proseduru «Dövlət satınalmaları haqqında» qanuna uyğun keçiriləcəkdir.
İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün yuxarıda göstərilən sənədləri (tender təklifi və bank təminatı istisna olmaqla) 2018-07-20 11:00 tarixinə qədər, tender təklifi və bank təminatını isə möhürlənmiş ikiqat zərfdə 2018-07-30 11:00qədər Bakı şəhəri, Səməd Vurğun küçəsi 135 ünvanına təqdim etməlidirlər.
Göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş zərflər açılmadan geri qaytarılacaqdır. 
İddiaçıların təklifləri 2018-07-31 10:00 tarixində Bakı şəhəri, Səməd Vurğun küçəsi 135 4-cü mərtəbə 417 nömrəli otaq ünvanında açılacaqdır.
İddiaçıların səlahiyyətli nümayəndələri iştirak edə bilərlər.


AZTELEKOM MMC AÇIQ TENDERƏ DƏVƏT EDİR   2018-06-12 06:39:38 keçid

Tender 1 lot üzrə keçirilir::

lot 1 - 1170 km FO və 1340 km TPP tipli kabellər

 

Tender iştirakçılarına təklif edilir ki, öz tender təkliflərini möhürlənmiş, imzalanmış şəkildə ikiqat zərflərdə yazılı surətdə təqdim etsinlər.
Müqaviləni yerinə yetirmək üçün tender iştirakçıları lazımi maliyyə və texniki imkanlarına malik olmalıdırlar.
Tenderdə iştirak etmək istəyənlər lot üzrə aşağıdakı məbləğdə iştirak haqqını göstərilən hesaba köçürdükdən sonra Azərbaycan dilində tərtib olunmuş əsas şərtlər toplusunu Bakı şəhəri, Tbilisi pr. 187 (Əlaqələndirici şəxs :Faiq Mustafayev, telefon :344-00-00 (372)) ünvanından ala bilərlər .

 

İştirak haqqı

lot 1 - 3000 manat 

Hesab: AZ62AZPO 91015461200420100166
VÖEN 9900038501
Bank: Azərpoçt MMC PF 1 
Kodu: 691011
VÖEN: 9900037711
M/H: AZ76NABZ 01350100000000094944
S.W.İ.F.T: AZPOAZ22

İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.
İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər:

  1. Tenderdə iştirak etmək üçün yazılı müraciət;
  2. Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi;
  3. Tender təklifi (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır);
  4. Tender təklifi dəyərinin 2 % -i həcmində bank təminatı (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 60 bankgünü qüvvədə olmalıdır);
  5. Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında müvafiq vergi orqandan arayış
  6. İddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti;
  7. İddiaçının son bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı;
  8. İddiaçının tam adı hüquqi statusunizamnaməsi qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri;
  9. İddiaçılar müvafiq mallar üzrə mənşə və uyğunluq sertifikatları;
  10. Digər sənədlər:

 

Sənədlər Azərbaycan dilində, 2 nüsxədə (əsli və surəti) tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə  tərcümə olunmalıdır). 
Tender proseduru «Dövlət satınalmaları haqqında» qanuna uyğun keçiriləcəkdir.
İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün yuxarıda göstərilən sənədləri (tender təklifi və bank təminatı istisna olmaqla) 2018-07-17 17:00 tarixinə qədər, tender təklifi və bank təminatını isə möhürlənmiş ikiqat zərfdə 2018-07-31 17:00qədər Bakı şəhəri, Tbilisi pr. 187 ünvanına təqdim etməlidirlər.
Göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş zərflər açılmadan geri qaytarılacaqdır. 
İddiaçıların təklifləri 2018-08-01 11:00 tarixində Bakı ş. Tbilisi pr. 187 ünvanında açılacaqdır.
İddiaçıların səlahiyyətli nümayəndələri iştirak edə bilərlər.


"Complex drilling works" trust of State Oil Company of Azerbaijan Republic (SOCAR)   2018-06-12 06:37:54 keçid

 

Documents to be submitted for participation in the competition:

  • Application letter for participation in the competition (the letter is attached) ;
  • Bank document on payment of the participation fee (the number of the competition and the full name of the bidder shall be specified);
  • Bid bond (form is attached);
  • Bid.

 

Application for participation in the competition (signed and sealed) and the bank document on payment for participation fee should be submitted in Azerbaijani, Russian or English languages no later than 13.06.2018,  5:30 p.m. by Baku time, to the address of the Purchasing organization specified in the notice.

The copies of the required documents (except the bid) may be sent to the e-mail address of the contact person specified in the notice. In this case, the originals of the documents shall be submitted to the Purchasing Organization until the last day of submission of the bids.

The deadline for submission of the bids:

  • An original and two copies of the bid shall submitted to the Purchasing Organization before 20.06.2018,  10:30 a.m. by Baku time.
  • Late bids shall be rejected without opening.

Bid bond:

The validity period of the bid bond must be at least within 20 banking days from expiry of the Bid.

 

The bid bond bank guarantee in the amount of  1 (one)% of the Bidder’s total tender bid price shall be submitted to the Purchasing Organization not later than 20.06.2018, 10:30 p.m. by Baku time. Otherwise, the bidder's bid will be returned without opening.

 

The acquisition of the aninvitation to bid and participation fee:

  • Those wishing to acquire an invitation to bid in Azerbaijani, English or Russian languages can obtain it from the contact person in electronic or print form after paying 590 Azerbaijani manat per lot or an equivalent amount in any other freely convertible currency to the below-mentioned account, till the date specified in the paragraph I of the notice, on any business day of the week from 09:30 a.m. to 05:30 p.m.

 

  • Account number:

International Bank of Azerbaijan OJSC,

AZ38IBAZ38010019449306332120,

TIN: 9900003871,

Customer Services Department,

Code: 805250,

 Correspondent account: AZ03NABZ01350100000000002944,

TIN: 9900001881,

SWIFT BIK: İBAZAZ2Х

  • The participation fee is not refundable

Guarantees:

  • Guarantee shall be 1 (one) % of the total amount of the Bidder’s tender bid.
  • An advance payment bond shall be at least equal to the sum of advance.
  • Contract performance bond is set at 5 (five) % of the purchase contract value.

The execution date of the Contract:

It is required to fulfill the conditions of the purchase contract within 90 (ninety) calendar day.

 

The address of the Purchasing organization:

AZ1033, N.Narimanov district, A. Nematulla Str. 105,  Baku

“Complex drilling works” trust, SOCAR

Contact person:

Huseynov Anar

Procurement and marketing department, Deputy Head

 

Phone: + 99 412 521-31-59

Fax: + 99 412 521-31-59

E-mail: Anares.Huseynov@socar.az

 

The notice , information about the subject of procurement and application form to obtain tan invitation to bid are placed at  the internet site:

www.socar.az (http://www.socar.az/socar/az/company/procurement-supply-chain-management/procurement-notices)

 

Time, place and the opening date of bids:

Bids will be opened on 20.06.2018 at 11:00 a.m. by Baku time at the address of the Purchasing Organization specified in paragraph VII of the notice.

 

An information about contracts awards:

An information about the final results of the competition can be obtained from the following web link:

http://www.socar.az/socar/az/company/procurement-supply-chain-management/contract-awards

 


"Complex drilling works" trust of State Oil Company of Azerbaijan Republic (SOCAR) announces an open procurement competition (№26078-18) in order to provide the requirement of equipment   2018-06-12 06:35:35 keçid

 

Documents to be submitted for participation in the competition:

  • Application letter for participation in the competition (the letter is attached) ;
  • Bank document on payment of the participation fee (the number of the competition and the full name of the bidder shall be specified);
  • Bid bond (form is attached);
  • Bid.

 

Application for participation in the competition (signed and sealed) and the bank document on payment for participation fee should be submitted in Azerbaijani, Russian or English languages no later than 28.06.2018,  4:30 p.m. by Baku time, to the address of the Purchasing organization specified in the notice.

The copies of the required documents (except the bid) may be sent to the e-mail address of the contact person specified in the notice. In this case, the originals of the documents shall be submitted to the Purchasing Organization until the last day of submission of the bids.

The deadline for submission of the bids:

  • An original and two copies of the bid shall submitted to the Purchasing Organization before 05.07.2018,  10:30 a.m. by Baku time.
  • Late bids shall be rejected without opening.

Bid bond:

The validity period of the bid bond must be at least within 20 banking days from expiry of the Bid.

 

The bid bond bank guarantee in the amount of  1 (one)% of the Bidder’s total tender bid price shall be submitted to the Purchasing Organization not later than 05.07.2018, 10:30 p.m. by Baku time. Otherwise, the bidder's bid will be returned without opening.

If persons participating in a procurement competition wish to provide other types (such as letters of credit, securities, transfer of funds to a special account of the purchasing organization indicated in the invitation documents, deposits and other financial assets) of guarantee they must submit a request about the possibility of the type of guarantee to the contact person indicated in the announcement.

 

The acquisition of the aninvitation to bid and participation fee:

  • Those wishing to acquire an invitation to bid in Azerbaijani, English or Russian languages can obtain it from the contact person in electronic or print form after paying 354 Azerbaijani manat for Lot № 1 and 177 Azerbaijani manat for Lot № 2 or an equivalent amount in any other freely convertible currency to the below-mentioned account, till the date specified in the paragraph I of the notice, on any business day of the week from 09:30 a.m. to 05:30 p.m.

 

  • Account number:

International Bank of Azerbaijan OJSC,

AZ38IBAZ38010019449306332120,

TIN: 9900003871,

Customer Services Department,

Code: 805250,

 Correspondent account: AZ03NABZ01350100000000002944,

TIN: 9900001881,

SWIFT BIK: İBAZAZ2Х

  • The participation fee is not refundable

Guarantees:

  • Guarantee shall be 1 (one) % of the total amount of the Bidder’s tender bid.
  • An advance payment bond shall be at least equal to the sum of advance.
  • Contract performance bond is set at 5 (five) % of the purchase contract value.

The execution date of the Contract:

It is required to fulfill the conditions of the purchase contract within 60 (sixty) calendar day.

 

The address of the Purchasing organization:

AZ1033, N.Narimanov district, A. Nematulla Str. 105,  Baku

“Complex drilling works” trust, SOCAR

Contact person:

Huseynov Anar

Procurement and marketing department, Deputy Head

 

Phone: + 99 412 521-31-59

Fax: + 99 412 521-31-59

E-mail: Anares.Huseynov@socar.az

 

The notice , information about the subject of procurement and application form to obtain tan invitation to bid are placed at  the internet site:

www.socar.az (http://www.socar.az/socar/az/company/procurement-supply-chain-management/procurement-notices)

 

Time, place and the opening date of bids:

Bids will be opened on 05.07.2018 at 11:30 a.m. by Baku time at the address of the Purchasing Organization specified in paragraph VII of the notice.

 

An information about contracts awards:

An information about the final results of the competition can be obtained from the following web link:

http://www.socar.az/socar/az/company/procurement-supply-chain-management/contract-awards

 


Department of Ecology of State Oil Company of Azerbaijan Republic (SOCAR) announces an open procurement competition (No. 21002-18) for DCB container rotary for discharging drill cuttings into pits at WMC Ecology Department   2018-06-12 06:34:19 keçid

 

Documents to be submitted for participation in the competition:

  • Application letter for participation in the competition (the letter form is attached);
  • Bank document on payment of the participation fee;
  • Bid (must be valid no less than 30 bank days after the date of opening of the bid envelopes).

 

Application for participation in the competition (signed and sealed) and the bank document on payment for participation fee should be submitted in Azerbaijani or English languages no later than 22.06.2018, 16:30 (p.m.) by Baku time, to the address of the Purchasing organization specified in the notice.

The copies of the required documents (except the bid) may be sent to the e-mail address of the contact person specified in the notice. In this case, the originals of the documents shall be submitted to the Purchasing Organization until the last day of submission of the bids.

The deadline for submission of the bids:

  • An original and two copies of the bid shall submitted to the Purchasing Organization before 03.07.201810:30 (p.m.)  by Baku time.
  • Late bids shall be rejected.

 

Participation fee and acquisition of the invitation to bid:

  • Those wishing to acquire the invitation to bid for Azerbaijani or English languages can obtain it from the contact person in electronic or print form after paying 118 Azerbaijani manat ( VAT included) or an equivalent amount in any other freely convertible currency to the below-mentioned account, till the date specified in the paragraph I of the notice, on any business day of the week from 08:30 a.m. to 16:30 p.m.

 

  • Account number:

International Bank of Azerbaijan OJSC,

AZ38IBAZ38010019449306332120,

TIN: 9900003871,

Customer Services Department,

Code: 805250,

 Correspondent account: AZ03NABZ01350100000000002944,

TIN: 9900001881,

SWIFT BIK: İBAZAZ2Х

  • The participation fee is not refundable

Execution term of the Contract:

It is required to fulfill the conditions of the purchase contract for 30 days (calendar days or month)

 

The address of the Purchasing organization:

AZ1029

Baku city

Narimanov region

Haydar Aliyev avenue 121

”SOCAR Tower”  

 

Contact person:

İsmail Mirzeyev

The chief of the department of marketing and procurement division

+(994) 012 521 08 17

+(994) 012 521 08 19

İsmayil.Mirzeyev@socar.az

 

The notice , information about the subject of procurement and  application form to obtain t an invitation to bid are placed at  the internet site:

www.socar.az (http://www.socar.az/socar/az/company/procurement-supply-chain-management/procurement-notices)

 

 

Time, place and the opening date of bids:

Bids wil be opened on 03.07.2018 at 11:00 (p.m) by Baku time at the address of the Purchasing Organization specified in paragraph V of the notice.

 

Information about contracts awards:

For the information about the final results of the competition please click following web link:

http://www.socar.az/socar/az/company/procurement-supply-chain-management/contract-awards

 

 


Top