Tenderlər bankı

Təşkilatın adı İşlərin və xidmətlərin adı Tarix             Ətraflı
Bakı Metropoliteni QSC (İkinci Elan) İnteryer avadanlıqları  2018-09-28 06:14:18 keçid

Tender 1 lot üzrə keçirilir::

lot 1 - Müdafiə Nazirliyi Baş Klinik Hospitalının ərazisində Məhkəmə Tibbi və Patoloji Anatomiya Mərkəzinin binası üçün interyer avadanlıqları



Tender iştirakçılarına təklif edilir ki, öz tender təkliflərini möhürlənmiş, imzalanmış şəkildə ikiqat zərflərdə yazılı surətdə təqdim etsinlər.
Müqaviləni yerinə yetirmək üçün tender iştirakçıları lazımi maliyyə və texniki imkanlarına malik olmalıdırlar.
Tenderdə iştirak etmək istəyənlər lot üzrə aşağıdakı məbləğdə iştirak haqqını göstərilən hesaba köçürdükdən sonra Azərbaycan dilində tərtib olunmuş əsas şərtlər toplusunu Bakı, Mikayıl Rəfili 20 (Əlaqələndirici şəxs :İlqar Qasımov, telefon :(012) 490-00-91) ünvanından ala bilərlər .

 

İştirak haqqı

lot 1 - 200 manat 

Hesab: AZ98AZRT38050019440010268002
VÖEN 1402871431
Bank: Azər Türk Bank Mərkəz filialı 
Kodu: 501361
VÖEN: 9900006111
M/H: AZ02NABZ01350100000000022944
S.W.İ.F.T: AZRTAZ22

İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.
İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər:

  1. Tenderdə iştirak etmək üçün yazılı müraciət;
  2. Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi;
  3. Tender təklifi (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır);
  4. Tender təklifi dəyərinin 2 % -i həcmində bank təminatı (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 60 bankgünü qüvvədə olmalıdır);
  5. Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında müvafiq vergi orqandan arayış
  6. İddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti;
  7. İddiaçının son bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı;
  8. İddiaçının tam adı hüquqi statusunizamnaməsi qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri;
  9. İddiaçılar müvafiq mallar üzrə mənşə və uyğunluq sertifikatları;
  10. Digər sənədlər: -tender təklifi (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 40 bank günü qüvvədə olmalıdır); -tender təklifi dəyərinin 2%-i həcmində bank təminatı (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 70 bank günü qüvvədə olmalıdır).

 

Sənədlər Azərbaycan dilində, 2 nüsxədə (əsli və surəti) tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə  tərcümə olunmalıdır). 
Tender proseduru «Dövlət satınalmaları haqqında» qanuna uyğun keçiriləcəkdir.
İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün yuxarıda göstərilən sənədləri (tender təklifi və bank təminatı istisna olmaqla) 2018-10-22 18:00 tarixinə qədər, tender təklifi və bank təminatını isə möhürlənmiş ikiqat zərfdə 2018-10-30 18:00qədər Bakı, Mikayıl Rəfili 20 (İcraya Nəzarət, Kargüzarlıq və Təsərrüfat İşləri şöbəsi) ünvanına təqdim etməlidirlər.
Göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş zərflər açılmadan geri qaytarılacaqdır. 
İddiaçıların təklifləri 2018-10-31 15:00 tarixində Bakı şəhəri, M.Rəfili küçəsi 20 ünvanında açılacaqdır.
İddiaçıların səlahiyyətli nümayəndələri iştirak edə bilərlər.

TENDER KOMİSSİYASI


Prezident yanında Kütləvi İnformasiya Vasitələrinin İnkişafına Dövlət Dəstəyi Fondu Müsabiqə qaliblərinin mükafatlandırılması və bayram tədbirinin təşkili işləri, tədbirlər üçün zəruri ləvazimatlar, inventar və avadanlıqlar  2018-09-28 06:13:28 keçid

Tender 3 lot üzrə keçirilir::

lot 1 - 31 Dekabr - Dünya Azərbaycanlılarının Həmrəyliyi Günü və Yeni İl münasibətilə keçiriləcək fərdi jurnalist yazıları müsabiqəsinin qaliblərinin mükafatlandırılması və bayram tədbirinin təşkili işləri
lot 2 - Tədbirlər üçün zəruri ləvazimatlar
lot 3 - Fondun fəaliyyətinin təşkili üçün inventar və avadanlıqlar



Tender iştirakçılarına təklif edilir ki, öz tender təkliflərini möhürlənmiş, imzalanmış şəkildə ikiqat zərflərdə yazılı surətdə təqdim etsinlər.
Müqaviləni yerinə yetirmək üçün tender iştirakçıları lazımi maliyyə və texniki imkanlarına malik olmalıdırlar.
Tenderdə iştirak etmək istəyənlər lot üzrə aşağıdakı məbləğdə iştirak haqqını göstərilən hesaba köçürdükdən sonra Azərbaycan dilində tərtib olunmuş əsas şərtlər toplusunu Bakı, Mətbuat pr. 529 (Beynəlxalq Mətbuat Evi) (Əlaqələndirici şəxs :Elşad Tağıyev, telefon :(012) 538-40-48; (012) 537-19-41) ünvanından ala bilərlər .

 

İştirak haqqı

lot 1 - 85 manat 
lot 2 - 110 manat 
lot 3 - 35 manat 

Hesab: AZ08CTRE00000000000005547601
VÖEN 1001667391
Bank: Dövlət Xəzinədarlığı Agentliyi 
Kodu: 210005
VÖEN: 1401555071
M/H: AZ41NABZ01360100000000003944
S.W.İ.F.T: CTREAZ22

İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.
İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər:

  1. Tenderdə iştirak etmək üçün yazılı müraciət;
  2. Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi;
  3. Tender təklifi (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır);
  4. Tender təklifi dəyərinin 1 % -i həcmində bank təminatı (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 60 bankgünü qüvvədə olmalıdır);
  5. Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında müvafiq vergi orqandan arayış
  6. İddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti;
  7. İddiaçının son bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı;
  8. İddiaçının tam adı hüquqi statusunizamnaməsi qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri;
  9. İddiaçılar müvafiq mallar üzrə mənşə və uyğunluq sertifikatları;
  10. Digər sənədlər:

 

Sənədlər Azərbaycan dilində, 2 nüsxədə (əsli və surəti) tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə  tərcümə olunmalıdır). 
Tender proseduru «Dövlət satınalmaları haqqında» qanuna uyğun keçiriləcəkdir.
İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün yuxarıda göstərilən sənədləri (tender təklifi və bank təminatı istisna olmaqla) 2018-10-26 17:00 tarixinə qədər, tender təklifi və bank təminatını isə möhürlənmiş ikiqat zərfdə 2018-11-08 17:00qədər Bakı, Mətbuat pr. 529 (Beynəlxalq Mətbuat Evi) ünvanına təqdim etməlidirlər.
Göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş zərflər açılmadan geri qaytarılacaqdır. 
İddiaçıların təklifləri 2018-11-12 11:00 tarixində Bakı şəhəri, Yasamal rayonu, Mətbuat prospekti, 529-cu məhəllə (Beynəlxalq Mətbuat Evi) ünvanında açılacaqdır.
İddiaçıların səlahiyyətli nümayəndələri iştirak edə bilərlər.

TENDER KOMİSSİYASI


Səhiyyə Nazirliyi İnnovasiya və Təchizat Mərkəzi Ofis və tibbi mebellər, yumşaq inventarlar, tibbi və digər aparat və avadanlıqlar, avadanlıqlara texniki xidmətlər  2018-09-28 06:12:38 keçid

Tender 4 lot üzrə keçirilir::

lot 1 - Tibb müəssisələri üçün nəzərdə tutulan ofis və tibbi mebellər
lot 2 - Tibb müəssisələri üçün nəzərdə tutulan yumşaq inventarlar
lot 3 - Müalicə-profilaktik müəssisələrin təminatı üçün zəruri olan, həmçinin bəzi dövlət və tədbirlər proqramları üzrə nəzərdə tutulan tibbi və digər aparat və avadanlıqlar
lot 4 - Səhiyyə Nazirliyinin tibb müəssisələrinin balansında olan tibbi və digər aparat və avadanlıqlara vaxtaşırı texniki servis xidmətləri, texniki qüsurlu, sıradan çıxmış və sıradan çıxmaq üzrə olan ehtiyat və komplektləşdirici hissələrin dəyişdirilməsi, aparat və avadanlıqların sazlanıb uyğun rejimlərə nizamlanması və sair cari təmir işləri



Tender iştirakçılarına təklif edilir ki, öz tender təkliflərini möhürlənmiş, imzalanmış şəkildə ikiqat zərflərdə yazılı surətdə təqdim etsinlər.
Müqaviləni yerinə yetirmək üçün tender iştirakçıları lazımi maliyyə və texniki imkanlarına malik olmalıdırlar.
Tenderdə iştirak etmək istəyənlər lot üzrə aşağıdakı məbləğdə iştirak haqqını göstərilən hesaba köçürdükdən sonra Azərbaycan dilində tərtib olunmuş əsas şərtlər toplusunu Xocasən qəsəbəsi, Hacıhəsən şossesi 3 (Əlaqələndirici şəxs :Tender Komissiyası, telefon :(012) 346-11-33; (012) 346-03-16) ünvanından ala bilərlər .

 

İştirak haqqı

lot 1 - 50 manat 
lot 2 - 50 manat 
lot 3 - 250 manat 
lot 4 - 350 manat 

Hesab: Az91 CTRE00000000000002128215(002741)Fond7 maddə 142340
VÖEN 1300242201
Bank: Dövlət Xəzinədarlığı Agentliyi 
Kodu: 210005
VÖEN: 1401555071
M/H: AZ41NABZ 01360100000000003944
S.W.İ.F.T: Bik CTREAZ 22

İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.
İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər:

  1. Tenderdə iştirak etmək üçün yazılı müraciət;
  2. Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi;
  3. Tender təklifi (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır);
  4. Tender təklifi dəyərinin 2 % -i həcmində bank təminatı (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 60 bankgünü qüvvədə olmalıdır);
  5. Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında müvafiq vergi orqandan arayış
  6. İddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti;
  7. İddiaçının son bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı;
  8. İddiaçının tam adı hüquqi statusunizamnaməsi qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri;
  9. İddiaçılar müvafiq mallar üzrə mənşə və uyğunluq sertifikatları;
  10. Digər sənədlər:

 

Sənədlər Azərbaycan dilində, 2 nüsxədə (əsli və surəti) tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə  tərcümə olunmalıdır). 
Tender proseduru «Dövlət satınalmaları haqqında» qanuna uyğun keçiriləcəkdir.
İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün yuxarıda göstərilən sənədləri (tender təklifi və bank təminatı istisna olmaqla) 2018-10-19 17:00 tarixinə qədər, tender təklifi və bank təminatını isə möhürlənmiş ikiqat zərfdə 2018-10-29 18:00qədər Xocasən qəsəbəsi, Hacıhəsən şossesi 3 ünvanına təqdim etməlidirlər.
Göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş zərflər açılmadan geri qaytarılacaqdır. 
İddiaçıların təklifləri 2018-10-30 15:00 tarixində Səhiyyə Nazirliyinin İnnovasiya və Təchizat Mərkəzində açılacaqdır. ünvanında açılacaqdır.
İddiaçıların səlahiyyətli nümayəndələri iştirak edə bilərlər.

TENDER KOMİSSİYASI


Səhiyyə Nazirliyi (İkinci Elan) Abşeron Rayon Mərkəzi Xəstəxanasının tikintisinin davamı işləri  2018-09-28 06:11:49 keçid

lot 1 - Abşeron Rayon Mərkəzi Xəstəxanasının tikintisinin davamı işləri



Tender iştirakçılarına təklif edilir ki, öz tender təkliflərini möhürlənmiş, imzalanmış şəkildə ikiqat zərflərdə yazılı surətdə təqdim etsinlər.
Müqaviləni yerinə yetirmək üçün tender iştirakçıları lazımi maliyyə və texniki imkanlarına malik olmalıdırlar.
Tenderdə iştirak etmək istəyənlər lot üzrə aşağıdakı məbləğdə iştirak haqqını göstərilən hesaba köçürdükdən sonra Azərbaycan dilində tərtib olunmuş əsas şərtlər toplusunu Bakı, Mirəsədulla Mirqasımov 1A (Əlaqələndirici şəxs :Əli Abbasov, telefon :(012) 565-12-41) ünvanından ala bilərlər .

 

İştirak haqqı

lot 1 - 300 manat 

Hesab: AZ81CTRE00000000000002128201
VÖEN 1400049171
Bank: Dövlət Xəzinədarlığı Agentliyi 
Kodu: 210005
VÖEN: 1401555071
M/H: AZ41NABZ01360100000000003944
S.W.İ.F.T: CTREAZ22

İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.
İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər:

  1. Tenderdə iştirak etmək üçün yazılı müraciət;
  2. Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi;
  3. Tender təklifi (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır);
  4. Tender təklifi dəyərinin 2 % -i həcmində bank təminatı (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 60 bankgünü qüvvədə olmalıdır);
  5. Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında müvafiq vergi orqandan arayış
  6. İddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti;
  7. İddiaçının son bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı;
  8. İddiaçının tam adı hüquqi statusunizamnaməsi qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri;
  9. İddiaçılar müvafiq mallar üzrə mənşə və uyğunluq sertifikatları;
  10. Digər sənədlər: -tikinti quraşdırma işlərinin həyata keçirilməsi barədə lisenziya -müəssisənin maddi texniki bazası və kadr potensialı barədə təsdiq edilmiş məlumat -səhiyyə obyektlərinin təmir tikintisi sahəsində ən azı 3 illik iş təcrübəsi və maliyyə dövriyyəsi (10,0 milyon manatdan az olmamaq şərtilə) haqqında təsdiq edilmiş sənədləri olan müəssisələrə üstünlük veriləcəkdir. - tender iştirakçısının cari maliyyə vəziyyətinin yaxşılığı və gələcəkdə davamlı şəkildə mənfəətli olduğunu nümayiş etdirən sənədlər və auditdən keçirilmiş balans vərəqələri və ya sifarişçini qane edəcək digər maliyyə hesabatları. Tender iştirakçısının ümumi kapitalı ilə ümumi öhdəlikləri arasındakı riyazi fərq müsbət olmalıdır.

 

Sənədlər Azərbaycan dilində, 2 nüsxədə (əsli və surəti) tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə  tərcümə olunmalıdır). 
Tender proseduru «Dövlət satınalmaları haqqında» qanuna uyğun keçiriləcəkdir.
İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün yuxarıda göstərilən sənədləri (tender təklifi və bank təminatı istisna olmaqla) 2018-10-18 17:00 tarixinə qədər, tender təklifi və bank təminatını isə möhürlənmiş ikiqat zərfdə 2018-10-25 17:00qədər Bakı, Mirəsədulla Mirqasımov 1A ünvanına təqdim etməlidirlər.
Göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş zərflər açılmadan geri qaytarılacaqdır. 
İddiaçıların təklifləri 2018-10-26 15:00 tarixində Bakı şəhəri, M.Mirqasımov küçəsi 1A ünvanında açılacaqdır.
İddiaçıların səlahiyyətli nümayəndələri iştirak edə bilərlər.

TENDER KOMİSSİYASI


Dənizkənarı Bulvar İdarəsi Dövlət Bayrağı Muzeyi Hədiyyəlik suvenirlər və mallar  2018-09-28 06:10:34 keçid

lot 1 - Hədiyyəlik suvenirlər və mallar



Tender iştirakçılarına təklif edilir ki, öz tender təkliflərini möhürlənmiş, imzalanmış şəkildə ikiqat zərflərdə yazılı surətdə təqdim etsinlər.
Müqaviləni yerinə yetirmək üçün tender iştirakçıları lazımi maliyyə və texniki imkanlarına malik olmalıdırlar.
Tenderdə iştirak etmək istəyənlər lot üzrə aşağıdakı məbləğdə iştirak haqqını göstərilən hesaba köçürdükdən sonra Azərbaycan dilində tərtib olunmuş əsas şərtlər toplusunu Bakı, Bayıl qəsəbəsi, Dövlət Bayrağı Meydanı (Əlaqələndirici şəxs :N.Abdullayev, telefon :(012) 404-95-96) ünvanından ala bilərlər .

 

İştirak haqqı

lot 1 - 500 manat 

Hesab: AZ69AIIB38090019440071684118
VÖEN 1701243931
Bank: Kapital Bank Gənclik filialı 
Kodu: 200189
VÖEN: 9900003611
M/H: AZ37NABZ01350100000000001944
S.W.İ.F.T: AIIBAZ2X

İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.
İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər:

  1. Tenderdə iştirak etmək üçün yazılı müraciət;
  2. Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi;
  3. Tender təklifi (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır);
  4. Tender təklifi dəyərinin 1 % -i həcmində bank təminatı (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 60 bankgünü qüvvədə olmalıdır);
  5. Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında müvafiq vergi orqandan arayış
  6. İddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti;
  7. İddiaçının son bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı;
  8. İddiaçının tam adı hüquqi statusunizamnaməsi qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri;
  9. İddiaçılar müvafiq mallar üzrə mənşə və uyğunluq sertifikatları;
  10. Digər sənədlər:

 

Sənədlər Azərbaycan dilində, 2 nüsxədə (əsli və surəti) tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə  tərcümə olunmalıdır). 
Tender proseduru «Dövlət satınalmaları haqqında» qanuna uyğun keçiriləcəkdir.
İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün yuxarıda göstərilən sənədləri (tender təklifi və bank təminatı istisna olmaqla) 2018-10-16 17:00 tarixinə qədər, tender təklifi və bank təminatını isə möhürlənmiş ikiqat zərfdə 2018-10-25 17:00qədər Bakı, Bayıl qəsəbəsi, Dövlət Bayrağı Meydanı ünvanına təqdim etməlidirlər.
Göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş zərflər açılmadan geri qaytarılacaqdır. 
İddiaçıların təklifləri 2018-10-26 12:00 tarixində Bakı şəhəri, Səbail rayonu, Bayıl qəsəbəsi Dövlət Bayrağı Meydanının ərazisi, Dənizkənarı Bulvar İdarəsinin Dövlət Bayrağı Muzeyinin ofisi ünvanında açılacaqdır.
İddiaçıların səlahiyyətli nümayəndələri iştirak edə bilərlər.

TENDER KOMİSSİYASI


UN Azerbaijan REFERENCE: Procurement of Reagents for Gen Bank under “Conservation and sustainable use of globally important agro-biodiversity” Project  2018-09-17 05:53:53 keçid

UNDP Azerbaijan Construction of Agro Service and cabinet maker classroom to assist the project within the “Modernizing Vocational Education and Training (VET) Centers in Azerbaijan” EU grant programme  2018-09-17 05:51:55 keçid

UNDP Azerbaijan kindly request you to submit your quotation on construction of agro workshop within the “Establishment of Regional VET Centre of Excellence in Lankaran Economic Region”, attached detailed in Annex 1 of this RFQ.

Quotations may be submitted on or before September 25, 2018 18:00 local time by e-mail to below emails addresses.

To: procurement.aze@undp.org  

It shall remain your responsibility to ensure that your quotation will reach the address above on or before the deadline.  Quotations that are received by UNDP after the deadline indicated above, for whatever reason, shall not be considered for evaluation.

READ MORE


UNİCEF Azerbaijan   2018-08-24 08:38:32 keçid

National Consultancy on Capacity building of the staff of state child institutions on Development, implementation and monitoring of Individual Development Plans (IDP) for children

Region:                               ECARO

Country office:                   Azerbaijan

Duty station:                      Baku

Section department:          Programme section (Child Protection)

Post title:                            National Consultant on Capacity building of the staff of state child institutions on Development, implementation and monitoring of Individual Development Plans (IDP) for children

Organisation:                     UNICEF

Supervisor:                         Child Protection Specialist

Duration of Contract:        63 working days between 3th September and 28th December 2018

 

  1. Background & Justification

Azerbaijan has made significant progress in economic and social development since independence which resulted in poverty reduction as well as improvement of the quality of education and health services. According to official data[1], the proportion of the population living below the national poverty line fell sharply, from 49 per cent in 2001 to 5 per cent in 2014, whereas the proportion of people living in the poorest quintile declined slowly, from 17.3 per cent in 2008 to 13.8 per cent in 2013.

The reforms in social protection have been undertaken in parallel with the major developments in child protection system. As a result of continuous advocacy efforts and partnership of UNICEF with the key stakeholders in Government, State Program on De-institutionalization and alternative care (2006-2015) was adopted and implemented. Although the implementation of the State Program has not been successful in terms meeting expectations and targets fully, there has been achieved certain results in terms of transformation of state institutions.

The current status of the De-institutionalization program is that number of state institutions was reduced from 55 to 19, number of children staying overnight was reduced from 4055 (2008) to 3108 (2016). Currently the Ministry of Education (main government entity owning child institutions) has 13 boarding schools (8 boarding schools for children with disabilities, 3 boarding schools for children deprived of parental care and 2 boarding schools of sanatorium type) with total number of children staying overnight 1917 (2017). Number of children residing at the two boarding homes of the Ministry of Labour and Social Protection of Population for children with disabilities is 329 (2017). While the main target of De-institutionalization program has not been achieved in terms of establishment of full functioning gate keeping system and a range of alternative care services, protection of children staying in the institutions and ensuring quality of residential care remain important. Children living in institutions having multidimensional deprivation (loss of parental care, disability, low income families, lack of parental skills) are in need of individual professional care.

READ MORE


IOM Azerbaijan   2018-08-24 08:35:47 keçid

RFP No.: Development of Investigation of Citizenship Matters subsystem, AZ10-001/2018

Request for Proposals

The International Organization for Migration (hereinafter called IOM) intends to hire Service Provider for the Development of Investigation of Citizenship Matters subsystem for the State Migration Service of the Republic of Azerbaijan for which this Request for Proposals (RFP) is issued.

IOM now invites Service Providers/ Consulting Firms to provide Technical and Financial Proposal for automation of the following Services: Granting citizenship to Republic of Azerbaijan; Reinstatement of citizenship to Republic of Azerbaijan; Renunciation of citizenship to Republic of Azerbaijan; Identification of citizenship to Republic of Azerbaijan.  More details on the services are provided in the attached Terms of Reference (TOR).

The Service Provider /Consulting Firm will be selected under a Quality –Cost Based Selection procedures described in this RFP.

The RFP includes the following documents:

Section I. Instructions to Service Providers/ Consulting Firms

Section II. Technical Proposal – Standard Forms

Section III. Financial Proposal – Standard Forms

Section IV. Terms of Reference

Section V. Standard Form of Contract

The Proposals must be delivered through e-mail to bakutender@iom.int  – on or before 3 September 2018, 18:00, Baku time. No late proposal shall be accepted. No late proposal shall be accepted.

IOM reserves the right to accept or reject any proposal and to annul the selection process and reject all Proposals at any time prior to contract award, without thereby incurring any liability to affected Service Providers/ Consulting Firms

Ilham Kazimov

Procurement / Logistics Coordinator

READ MORE


IOM Azerbaijan   2018-08-24 08:34:15 keçid

RFP No.: Development of Payment subsystem, AZ10-002/2018

Request for Proposals

The International Organization for Migration (hereinafter called IOM) intends to hire Service Provider for the Development of Payment subsystem for the State Migration Service of the Republic of Azerbaijan for which this Request for Proposals (RFP) is issued.

IOM now invites Service Providers/ Consulting Firms to provide Technical and Financial Proposal for the following Services: Development of Payment subsystem for the State Migration Service of the Republic of Azerbaijan.  More details on the services are provided in the attached Terms of Reference (TOR).

The Service Provider /Consulting Firm will be selected under a Quality – Cost Based Selection procedures described in this RFP.

The RFP includes the following documents:

Section I. Instructions to Service Providers/ Consulting Firms

Section II. Technical Proposal – Standard Forms

Section III. Financial Proposal – Standard Forms

Section IV. Terms of Reference

Section V. Standard Form of Contract

The Proposals must be delivered through e-mail to bakutender@iom.int  – on or before 3 September 2018, 18:00, Baku time. No late proposal shall be accepted. No late proposal shall be accepted.

IOM reserves the right to accept or reject any proposal and to annul the selection process and reject all Proposals at any time prior to contract award, without thereby incurring any liability to affected Service Providers/ Consulting Firms

Ilham Kazimov

Procurement / Logistics Coordinator

 

READ MORE


Top