UN Azerbaijan |
Procurement of freezer storage for fruits for project within the “Support to the development of small family businesses in the Sheki-Zaqatala Economic Zone through ABAD regional centre in Balakan ” |
2018-10-09 07:24:05 |
|
REFERENCE: Procurement of freezer storage for fruits for project within the “Support to the development of small family businesses in the Sheki-Zaqatala Economic Zone through ABAD regional centre in Balakan ”
Dear Sir / Madam:
We kindly request you to submit your quotation Procurement of freezer storage for fruits for project within the “Support to the development of small family businesses in the Sheki-Zaqatala Economic Zone through ABAD regional centre in Balakan ”, attached detailed in Annex 1 of this RFQ.
Quotations may be submitted on or before 15 October, 2018 18:00 local time by e-mail to below emails addresses.
To: procurement.aze@undp.org
It shall remain your responsibility to ensure that your quotation will reach the address above on or before the deadline. Quotations that are received by UNDP after the deadline indicated above, for whatever reason, shall not be considered for evaluation.
READ MORE
|
UN Azerbaijan |
Provision of Legal ServicesFor Refugees and Asylum Seekers in Azerbaijan |
2018-10-09 07:22:03 |
|
REQUEST FOR PROPOSAL: No. RFP/AZE/395/2018 FOR Provision of Legal ServicesFor Refugees and Asylum Seekers in Azerbaijan
The office of the United Nations High Commissioner for Refugees in Baku, Azerbaijan invites to
submit proposals on Provision of Legal Aid and Counselling to Refugees and Asylum Seekers
in Azerbaijan.
The tender is open at a country level to expert consultants, legal entities, and other interested
firms, consultancies, and organizations are encouraged to apply.
Proposal may be submitted for individual projects as well as joint projects.
READ MORE
|
Daxili İşlər Nazirliyi Tibb İdarəsinə bilavasitə tabe olan A.Heydərov adına Respublika Hospitalı |
Hospitalın çiller fankoyl, nasosxana sisteminin və qazanxananın təmiri işləri |
2018-10-08 11:56:00 |
|
Tenderə dəvət
DAXİLİ İŞLƏR NAZİRLİYİ TİBB İDARƏSİNƏ BİLAVASİTƏ TABE OLAN A.HEYDƏROV ADINA RESPUBLİKA HOSPİTALI AÇIQ TENDERƏ DƏVƏT EDİR:
Tender 2 lot üzrə keçirilir::
lot 1 - Hospitalın çiller fankoyl sisteminin təmiri işləri
lot 2 - Hospitalın nasosxana sisteminin və qazanxananın təmiri işləri
Tender iştirakçılarına təklif edilir ki, öz tender təkliflərini möhürlənmiş, imzalanmış şəkildə ikiqat zərflərdə yazılı surətdə təqdim etsinlər.
Müqaviləni yerinə yetirmək üçün tender iştirakçıları lazımi maliyyə və texniki imkanlarına malik olmalıdırlar.
Tenderdə iştirak etmək istəyənlər lot üzrə aşağıdakı məbləğdə iştirak haqqını göstərilən hesaba köçürdükdən sonra Azərbaycan dilində tərtib olunmuş əsas şərtlər toplusunu Bakı, Ziya Bünyadov pr. 36 (Əlaqələndirici şəxs :Dadaşov Mehman, telefon :(012) 562-55-88) ünvanından ala bilərlər .
İştirak haqqı
lot 1 - 100 manat
lot 2 - 100 manat
Hesab: |
AZ95CTRE00000000000002077703 |
VÖEN |
1500395041 |
Bank: |
Dövlət Xəzinədarlığı Agentliyi |
Kodu: |
210005 |
VÖEN: |
1401555071 |
M/H: |
AZ41NABZ01360100000000003944 |
S.W.İ.F.T: |
CTREAZ22 |
İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.
İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər:
- Tenderdə iştirak etmək üçün yazılı müraciət;
- Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi;
- Tender təklifi (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır);
- Tender təklifi dəyərinin 2 % -i həcmində bank təminatı (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 60 bankgünü qüvvədə olmalıdır);
- Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında müvafiq vergi orqandan arayış;
- İddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti;
- İddiaçının son bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı;
- İddiaçının tam adı hüquqi statusu, nizamnaməsi qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri;
- İddiaçılar müvafiq mallar üzrə mənşə və uyğunluq sertifikatları;
- Digər sənədlər:
Sənədlər Azərbaycan dilində, 2 nüsxədə (əsli və surəti) tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır).
Tender proseduru «Dövlət satınalmaları haqqında» qanuna uyğun keçiriləcəkdir.
İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün yuxarıda göstərilən sənədləri (tender təklifi və bank təminatı istisna olmaqla) 2018-10-29 15:00 tarixinə qədər, tender təklifi və bank təminatını isə möhürlənmiş ikiqat zərfdə 2018-11-16 15:00qədər Bakı, Ziya Bünyadov pr. 36 ünvanına təqdim etməlidirlər.
Göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş zərflər açılmadan geri qaytarılacaqdır.
İddiaçıların təklifləri 2018-11-19 14:00 tarixində Bakı şəhəri, Nərimanov rayonu, Ziya Bünyadov prospekti 36 ünvanında açılacaqdır.
İddiaçıların səlahiyyətli nümayəndələri iştirak edə bilərlər.
TENDER KOMİSSİYASI
|
Prezident yanında Vətəndaşlara Xidmət və Sosial İnnovasiyalar üzrə Dövlət Agentliyi |
2019-cu il üçün ASAN xidmət mərkəzlərində və səyyar xidmət nəqliyyat vasitələrində gündəlik təmizlik işləri |
2018-10-08 11:55:04 |
|
Tenderə dəvət
PREZİDENT YANINDA VƏTƏNDAŞLARA XİDMƏT VƏ SOSİAL İNNOVASİYALAR ÜZRƏ DÖVLƏT AGENTLİYİ AÇIQ TENDERƏ DƏVƏT EDİR:
Tender 15 lot üzrə keçirilir::
lot 1 - Agentliyin aparatı və 1 saylı Bakı ASAN xidmət mərkəzində və səyyar xidmət nəqliyyat vasitələrində gündəlik təmizlik işləri
lot 2 - 2 saylı Bakı ASAN xidmət mərkəzində gündəlik təmizlik işləri
lot 3 - 3 saylı Bakı ASAN xidmət mərkəzində gündəlik təmizlik işləri
lot 4 - 4 saylı Bakı ASAN xidmət mərkəzində gündəlik təmizlik işləri
lot 5 - 5 saylı Bakı ASAN xidmət mərkəzində və səyyar xidmət nəqliyyat vasitələrində gündəlik təmizlik işləri
lot 6 - Sumqayıt regional ASAN xidmət mərkəzində və səyyar xidmət nəqliyyat vasitələrində gündəlik təmizlik işləri
lot 7 - Gəncə regional ASAN xidmət mərkəzində və səyyar xidmət nəqliyyat vasitələrində gündəlik təmizlik işləri
lot 8 - Sabirabad regional ASAN xidmət mərkəzində və səyyar xidmət nəqliyyat vasitələrində gündəlik təmizlik işləri
lot 9 - Bərdə regional ASAN xidmət mərkəzində və səyyar xidmət nəqliyyat vasitələrində gündəlik təmizlik işləri
lot 10 - Masallı regional ASAN xidmət mərkəzində və səyyar xidmət nəqliyyat vasitələrində gündəlik təmizlik işləri
lot 11 - Qəbələ regional ASAN xidmət mərkəzində və səyyar xidmət nəqliyyat vasitələrində gündəlik təmizlik işləri
lot 12 - Mingəçevir regional ASAN xidmət mərkəzində və səyyar xidmət nəqliyyat vasitələrində gündəlik təmizlik işləri
lot 13 - Quba regional mərkəzində və səyyar xidmət nəqliyyat vasitələrində gündəlik təmizlik işləri
lot 14 - İmişli regional ASAN xidmət mərkəzində gündəlik təmizlik işləri
lot 15 - Şəki regional ASAN xidmət mərkəzində gündəlik təmizlik işləri
Tender iştirakçılarına təklif edilir ki, öz tender təkliflərini möhürlənmiş, imzalanmış şəkildə ikiqat zərflərdə yazılı surətdə təqdim etsinlər.
Müqaviləni yerinə yetirmək üçün tender iştirakçıları lazımi maliyyə və texniki imkanlarına malik olmalıdırlar.
Tenderdə iştirak etmək istəyənlər lot üzrə aşağıdakı məbləğdə iştirak haqqını göstərilən hesaba köçürdükdən sonra Azərbaycan dilində tərtib olunmuş əsas şərtlər toplusunu Bakı, Həsən Əliyev 36 (Əlaqələndirici şəxs :Səfərov Kamal Səfər oğlu, telefon :(012) 444-74-44 (2453)) ünvanından ala bilərlər .
İştirak haqqı
lot 1 - 500 manat
lot 2 - 500 manat
lot 3 - 500 manat
lot 4 - 500 manat
lot 5 - 500 manat
lot 6 - 400 manat
lot 7 - 400 manat
lot 8 - 400 manat
lot 9 - 400 manat
lot 10 - 400 manat
lot 11 - 400 manat
lot 12 - 400 manat
lot 13 - 400 manat
lot 14 - 400 manat
lot 15 - 400 manat
Hesab: |
AZ20CTRE00000000000004878570 |
VÖEN |
1701393691 |
Bank: |
Dövlət Xəzinədarlığı Agentliyi |
Kodu: |
210005 |
VÖEN: |
1401555071 |
M/H: |
AZ41NABZ01360100000000003944 |
S.W.İ.F.T: |
CTREAZ 22 |
İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.
İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər:
- Tenderdə iştirak etmək üçün yazılı müraciət;
- Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi;
- Tender təklifi (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır);
- Tender təklifi dəyərinin 2 % -i həcmində bank təminatı (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 60 bankgünü qüvvədə olmalıdır);
- Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında müvafiq vergi orqandan arayış;
- İddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti;
- İddiaçının son bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı;
- İddiaçının tam adı hüquqi statusu, nizamnaməsi qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri;
- İddiaçılar müvafiq mallar üzrə mənşə və uyğunluq sertifikatları;
- Digər sənədlər: İddiaçının analoji işlərdə təcrübəsi, potensial texniki və kadr imkanları haqqında rəsmi məlumatı.
Sənədlər Azərbaycan dilində, 2 nüsxədə (əsli və surəti) tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır).
Tender proseduru «Dövlət satınalmaları haqqında» qanuna uyğun keçiriləcəkdir.
İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün yuxarıda göstərilən sənədləri (tender təklifi və bank təminatı istisna olmaqla) 2018-11-16 17:00 tarixinə qədər, tender təklifi və bank təminatını isə möhürlənmiş ikiqat zərfdə 2018-11-23 17:00qədər Bakı, Həsən Əliyev 36 ünvanına təqdim etməlidirlər.
Göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş zərflər açılmadan geri qaytarılacaqdır.
İddiaçıların təklifləri 2018-11-26 15:00 tarixində Akademik Həsən Əliyev küçəsi 36 ünvanında açılacaqdır.
İddiaçıların səlahiyyətli nümayəndələri iştirak edə bilərlər.
TENDER KOMİSSİYASI
|
Bakı Metropoliteni QSC |
Abadlıq işləri |
2018-10-08 11:53:43 |
|
BAKI METROPOLİTENİ QSC AÇIQ TENDERƏ DƏVƏT EDİR:
Tender 1 lot üzrə keçirilir::
lot 1 - Xocasən Sağlamlıq Mərkəzinin ərazisində və Bakmil stansiyasının qarşısında abadlıq işləri
Tender iştirakçılarına təklif edilir ki, öz tender təkliflərini möhürlənmiş, imzalanmış şəkildə ikiqat zərflərdə yazılı surətdə təqdim etsinlər.
Müqaviləni yerinə yetirmək üçün tender iştirakçıları lazımi maliyyə və texniki imkanlarına malik olmalıdırlar.
Tenderdə iştirak etmək istəyənlər lot üzrə aşağıdakı məbləğdə iştirak haqqını göstərilən hesaba köçürdükdən sonra Azərbaycan dilində tərtib olunmuş əsas şərtlər toplusunu Bakı, Mikayıl Rəfili 20 (Əlaqələndirici şəxs :Zakir Hacıyev, telefon :(012) 490-00-91) ünvanından ala bilərlər .
İştirak haqqı
lot 1 - 300 manat
Hesab: |
AZ98AZRT38050019440010268002 |
VÖEN |
1402871431 |
Bank: |
Azər Türk Bank Mərkəz filialıÂ |
Kodu: |
501361 |
VÖEN: |
9900006111 |
M/H: |
AZ02NABZ01350100000000022944 |
S.W.İ.F.T: |
AZRTAZ22 |
İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.
İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər:
- Tenderdə iştirak etmək üçün yazılı müraciət;
- Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi;
- Tender təklifi (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır);
- Tender təklifi dəyərinin 2 % -i həcmində bank təminatı (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 60 bankgünü qüvvədə olmalıdır);
- Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında müvafiq vergi orqandan arayış;
- İddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti;
- İddiaçının son bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı;
- İddiaçının tam adı hüquqi statusu, nizamnaməsi qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri;
- İddiaçılar müvafiq mallar üzrə mənşə və uyğunluq sertifikatları;
- Digər sənədlər: -tender təklifi (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 40 bank günü qüvvədə olmalıdır); -tender təklifi dəyərinin 2%-i həcmində bank təminatı (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 70 bank günü qüvvədə olmalıdır).Müvafiq işlərdə lisenziyanın olması
Sənədlər Azərbaycan dilində, 2 nüsxədə (əsli və surəti) tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır).
Tender proseduru «Dövlət satınalmaları haqqında» qanuna uyğun keçiriləcəkdir.
İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün yuxarıda göstərilən sənədləri (tender təklifi və bank təminatı istisna olmaqla) 2018-11-08 18:00 tarixinə qədər, tender təklifi və bank təminatını isə möhürlənmiş ikiqat zərfdə 2018-11-19 17:00qədər Bakı, Mikayıl Rəfili 20 (İcraya Nəzarət, Kargüzarlıq və Təsərrüfat İşləri şöbəsi) ünvanına təqdim etməlidirlər.
Göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş zərflər açılmadan geri qaytarılacaqdır.
İddiaçıların təklifləri 2018-11-20 15:00 tarixində Bakı şəhəri, M.Rəfili küçəsi 20 ünvanında açılacaqdır.
İddiaçıların səlahiyyətli nümayəndələri iştirak edə bilərlər.
TENDER KOMİSSİYASI
|
Azərbaycan Hava Yolları QSC (İkinci Elan) |
Elektrik malları |
2018-10-05 12:53:52 |
|
Tender 1 lot üzrə keçirilir:
lot 1 - Elektrik malları
Tender iştirakçılarına təklif edilir ki, öz tender təkliflərini möhürlənmiş, imzalanmış şəkildə ikiqat zərflərdə yazılı surətdə təqdim etsinlər.
Müqaviləni yerinə yetirmək üçün tender iştirakçıları lazımi maliyyə və texniki imkanlarına malik olmalıdırlar.
Tenderdə iştirak etmək istəyənlər lot üzrə aşağıdakı məbləğdə iştirak haqqını göstərilən hesaba köçürdükdən sonra Azərbaycan dilində tərtib olunmuş əsas şərtlər toplusunu Bakı, Heydər Əliyev Beynəlxalq Aeroportu (AZ1044) (Əlaqələndirici şəxs :Əsəd Cəlilov, telefon :(012) 497-26-00 (4042; 9020); (012) 437-49-22) ünvanından ala bilərlər .
İştirak haqqı
lot 1 - 475 manat
Hesab: |
AZ15AZAL38050001000000000000 |
VÖEN |
9900000831 |
Bank: |
Bank Silk Vey |
Kodu: |
507473 |
VÖEN: |
9900006241 |
M/H: |
АZ70NABZ01350100000000020944 |
S.W.İ.F.T: |
AZAL AZ 22 |
İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.
İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər:
- Tenderdə iştirak etmək üçün yazılı müraciət;
- Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi;
- Tender təklifi (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır);
- Tender təklifi dəyərinin 4 % -i həcmində bank təminatı (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 60 bankgünü qüvvədə olmalıdır);
- Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında müvafiq vergi orqandan arayış;
- İddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti;
- İddiaçının son bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı;
- İddiaçının tam adı hüquqi statusu, nizamnaməsi qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri;
- İddiaçılar müvafiq mallar üzrə mənşə və uyğunluq sertifikatları;
- Digər sənədlər:
Sənədlər Azərbaycan dilində, 2 nüsxədə (əsli və surəti) tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır).
Tender proseduru «Dövlət satınalmaları haqqında» qanuna uyğun keçiriləcəkdir.
İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün yuxarıda göstərilən sənədləri (tender təklifi və bank təminatı istisna olmaqla) 2018-10-24 18:00 tarixinə qədər, tender təklifi və bank təminatını isə möhürlənmiş ikiqat zərfdə 2018-11-02 18:00qədər Bakı, Heydər Əliyev Beynəlxalq Aeroportu (AZ1044) ünvanına təqdim etməlidirlər.
Göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş zərflər açılmadan geri qaytarılacaqdır.
İddiaçıların təklifləri 2018-11-05 11:00 tarixində АZ 1044, Bakı şəhəri, Binə qəsəbəsi, Heydər Əliyev Beynəlxalq Aeroportu ünvanında açılacaqdır.
İddiaçıların səlahiyyətli nümayəndələri iştirak edə bilərlər.
TENDER KOMİSSİYASI
|
Azərişıq ASC |
1 fazalı SMS sayğacları |
2018-10-05 12:53:01 |
|
Tender 1 lot üzrə keçirilir::
lot 1 - 1 fazalı SMS sayğacları
Tender iştirakçılarına təklif edilir ki, öz tender təkliflərini möhürlənmiş, imzalanmış şəkildə ikiqat zərflərdə yazılı surətdə təqdim etsinlər.
Müqaviləni yerinə yetirmək üçün tender iştirakçıları lazımi maliyyə və texniki imkanlarına malik olmalıdırlar.
Tenderdə iştirak etmək istəyənlər lot üzrə aşağıdakı məbləğdə iştirak haqqını göstərilən hesaba köçürdükdən sonra Azərbaycan dilində tərtib olunmuş əsas şərtlər toplusunu Bakı, Ələsgər Qayıbov 8 (Əlaqələndirici şəxs :Zaur Abdullayev, telefon :(012) 440-39-93 (2332)) ünvanından ala bilərlər .
İştirak haqqı
lot 1 - 400 manat
Hesab: |
AZ83AIIB33020029441802068118 |
VÖEN |
9900069391 |
Bank: |
Kapital Bank Gənclik filialıÂ |
Kodu: |
200189 |
VÖEN: |
9900003611 |
M/H: |
AZ37NABZ01350100000000001944 |
S.W.İ.F.T: |
AIIBAZ2X |
İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.
İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər:
- Tenderdə iştirak etmək üçün yazılı müraciət;
- Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi;
- Tender təklifi (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır);
- Tender təklifi dəyərinin 2 % -i həcmində bank təminatı (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 60 bankgünü qüvvədə olmalıdır);
- Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında müvafiq vergi orqandan arayış;
- İddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti;
- İddiaçının son bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı;
- İddiaçının tam adı hüquqi statusu, nizamnaməsi qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri;
- İddiaçılar müvafiq mallar üzrə mənşə və uyğunluq sertifikatları;
- Digər sənədlər:
Sənədlər Azərbaycan dilində, 2 nüsxədə (əsli və surəti) tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır).
Tender proseduru «Dövlət satınalmaları haqqında» qanuna uyğun keçiriləcəkdir.
İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün yuxarıda göstərilən sənədləri (tender təklifi və bank təminatı istisna olmaqla) 2018-11-12 16:00 tarixinə qədər, tender təklifi və bank təminatını isə möhürlənmiş ikiqat zərfdə 2018-11-20 16:00qədər Bakı, Ələsgər Qayıbov 8 ünvanına təqdim etməlidirlər.
Göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş zərflər açılmadan geri qaytarılacaqdır.
İddiaçıların təklifləri 2018-11-21 16:00 tarixində Bakı şəhəri, Ə.Qayıbov küçəsi 8 ünvanında açılacaqdır.
İddiaçıların səlahiyyətli nümayəndələri iştirak edə bilərlər.
TENDER KOMİSSİYASI
|
Prezident yanında Elmin İnkişafı Fondu (İkinci Elan) |
Qalib qrant layihəsi üzrə istifadə üçün məmulatlar, cihazlar, avadanlıqlar, reagentlər, azqiymətlilər və analizlərin aparılması işləri |
2018-10-05 12:52:05 |
|
Tender 10 lot üzrə keçirilir::
lot 1 - Qalib qrant layihəsi üzrə istifadə üçün məmulatlar
lot 2 - Qalib qrant layihəsi üzrə istifadə üçün elmi cihaz və avadanlıqlar
lot 3 - Qalib qrant layihəsi üzrə istifadə üçün elmi cihazlar
lot 4 - Qalib qrant layihəsi üzrə elmi analizlərin aparılması ilə bağlı iş və xidmətlər
lot 5 - Qalib qrant layihəsi üzrə istifadə üçün elmi cihaz və avadanlıqlar
lot 6 - Qalib qrant layihələri üzrə istifadə üçün İnformasiya Texnologiyaları avadanlıqları və azqiymətlilər
lot 7 - Qalib qrant layihələri üzrə istifadə üçün avadanlıqlar
lot 8 - Qalib qrant layihələri üzrə istifadə üçün avadanlıqlar
lot 9 - Qalib qrant layihəsi üzrə istifadə üçün reagentlər
lot 10 - Qalib qrant layihəsi üzrə istifadə üçün cihaz və avadanlıqlar
Tender iştirakçılarına təklif edilir ki, öz tender təkliflərini möhürlənmiş, imzalanmış şəkildə ikiqat zərflərdə yazılı surətdə təqdim etsinlər.
Müqaviləni yerinə yetirmək üçün tender iştirakçıları lazımi maliyyə və texniki imkanlarına malik olmalıdırlar.
Tenderdə iştirak etmək istəyənlər lot üzrə aşağıdakı məbləğdə iştirak haqqını göstərilən hesaba köçürdükdən sonra Azərbaycan dilində tərtib olunmuş əsas şərtlər toplusunu Bakı, Yusif Səfərov 27 (mərtəbə 9; AZ1025) (Əlaqələndirici şəxs :Ədilə Babayeva, telefon :(012) 489-08-94) ünvanından ala bilərlər .
İştirak haqqı
lot 1 - 5 manat
lot 2 - 10 manat
lot 3 - 55 manat
lot 4 - 20 manat
lot 5 - 90 manat
lot 6 - 15 manat
lot 7 - 40 manat
lot 8 - 5 manat
lot 9 - 10 manat
lot 10 - 25 manat
Hesab: |
AZ29CTRE00000000000005428301 |
VÖEN |
1701102761 |
Bank: |
Dövlət Xəzinədarlığı Agentliyi |
Kodu: |
210005 |
VÖEN: |
1401555071 |
M/H: |
AZ41NABZ01360100000000003944 |
S.W.İ.F.T: |
CTREAZ22 |
İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.
İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər:
- Tenderdə iştirak etmək üçün yazılı müraciət;
- Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi;
- Tender təklifi (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır);
- Tender təklifi dəyərinin 1 % -i həcmində bank təminatı (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 60 bankgünü qüvvədə olmalıdır);
- Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında müvafiq vergi orqandan arayış;
- İddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti;
- İddiaçının son bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı;
- İddiaçının tam adı hüquqi statusu, nizamnaməsi qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri;
- İddiaçılar müvafiq mallar üzrə mənşə və uyğunluq sertifikatları;
- Digər sənədlər: iddiaçının işləri yerinə yetirmək üçün təcrübəsi və potensial imkanları, tenderin əsas şərtlər toplusunda iddiaçının ixtisas uyğunluğuna dair tələb olunan digər məlumat
Sənədlər Azərbaycan dilində, 2 nüsxədə (əsli və surəti) tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır).
Tender proseduru «Dövlət satınalmaları haqqında» qanuna uyğun keçiriləcəkdir.
İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün yuxarıda göstərilən sənədləri (tender təklifi və bank təminatı istisna olmaqla) 2018-11-05 11:00 tarixinə qədər, tender təklifi və bank təminatını isə möhürlənmiş ikiqat zərfdə 2018-11-13 17:00qədər Bakı, Yusif Səfərov 27 (mərtəbə 9; AZ1025) ünvanına təqdim etməlidirlər.
Göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş zərflər açılmadan geri qaytarılacaqdır.
İddiaçıların təklifləri 2018-11-14 10:00 tarixində Bakı şəhəri, Y.Səfərov küçəsi, 27, 9-cu mərtəbə ünvanında açılacaqdır.
İddiaçıların səlahiyyətli nümayəndələri iştirak edə bilərlər.
TENDER KOMİSSİYASI
|
Azərbaycan Hava Yolları QSC (İkinci Elan) |
Tikinti materialları |
2018-10-05 12:50:52 |
|
lot 1 - Tikinti materialları
Tender iştirakçılarına təklif edilir ki, öz tender təkliflərini möhürlənmiş, imzalanmış şəkildə ikiqat zərflərdə yazılı surətdə təqdim etsinlər.
Müqaviləni yerinə yetirmək üçün tender iştirakçıları lazımi maliyyə və texniki imkanlarına malik olmalıdırlar.
Tenderdə iştirak etmək istəyənlər lot üzrə aşağıdakı məbləğdə iştirak haqqını göstərilən hesaba köçürdükdən sonra Azərbaycan dilində tərtib olunmuş əsas şərtlər toplusunu Bakı, Heydər Əliyev Beynəlxalq Aeroportu (AZ1044) (Əlaqələndirici şəxs :Əsəd Cəlilov, telefon :(012) 497-26-00 (4042; 9020); (012) 437-49-22) ünvanından ala bilərlər .
İştirak haqqı
lot 1 - 400 manat
Hesab: |
AZ 15 AZAL 38050001000000000000 |
VÖEN |
9900000831 |
Bank: |
Bank Silk Vey |
Kodu: |
507473 |
VÖEN: |
9900006241 |
M/H: |
АZ70NABZ01350100000000020944 |
S.W.İ.F.T: |
AZAL AZ 22 |
İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.
İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər:
- Tenderdə iştirak etmək üçün yazılı müraciət;
- Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi;
- Tender təklifi (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır);
- Tender təklifi dəyərinin 4 % -i həcmində bank təminatı (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 60 bankgünü qüvvədə olmalıdır);
- Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında müvafiq vergi orqandan arayış;
- İddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti;
- İddiaçının son bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı;
- İddiaçının tam adı hüquqi statusu, nizamnaməsi qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri;
- İddiaçılar müvafiq mallar üzrə mənşə və uyğunluq sertifikatları;
- Digər sənədlər:
Sənədlər Azərbaycan dilində, 2 nüsxədə (əsli və surəti) tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır).
Tender proseduru «Dövlət satınalmaları haqqında» qanuna uyğun keçiriləcəkdir.
İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün yuxarıda göstərilən sənədləri (tender təklifi və bank təminatı istisna olmaqla) 2018-10-23 18:00 tarixinə qədər, tender təklifi və bank təminatını isə möhürlənmiş ikiqat zərfdə 2018-11-01 18:00qədər Bakı, Heydər Əliyev Beynəlxalq Aeroportu (AZ1044) ünvanına təqdim etməlidirlər.
Göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş zərflər açılmadan geri qaytarılacaqdır.
İddiaçıların təklifləri 2018-11-02 11:00 tarixində АZ 1044, Bakı şəhəri, Binə qəsəbəsi, Heydər Əliyev Beynəlxalq Aeroportu ünvanında açılacaqdır.
İddiaçıların səlahiyyətli nümayəndələri iştirak edə bilərlər.
TENDER KOMİSSİYASI
|
Bakı Metropoliteni QSC (İkinci Elan) |
Bənövşəyi xətti üzrə şərti adı B03 stansiyasında Qatarların hərəkət istiqaməti göstəricisi sistemi və Sərnişin məlumat sistemi üçün monitorların quraşdırılmasına lazım olan mal-materiallar |
2018-10-05 12:49:09 |
|
Tender 1 lot üzrə keçirilir::
lot 1 - Bənövşəyi xətti üzrə şərti adı B03 stansiyasında Qatarların hərəkət istiqaməti göstəricisi sistemi və Sərnişin məlumat sistemi üçün monitorların quraşdırılmasına lazım olan mal-materiallar
Tender iştirakçılarına təklif edilir ki, öz tender təkliflərini möhürlənmiş, imzalanmış şəkildə ikiqat zərflərdə yazılı surətdə təqdim etsinlər.
Müqaviləni yerinə yetirmək üçün tender iştirakçıları lazımi maliyyə və texniki imkanlarına malik olmalıdırlar.
Tenderdə iştirak etmək istəyənlər lot üzrə aşağıdakı məbləğdə iştirak haqqını göstərilən hesaba köçürdükdən sonra Azərbaycan dilində tərtib olunmuş əsas şərtlər toplusunu Bakı, Mikayıl Rəfili 20 (Əlaqələndirici şəxs :İlqar Qasımov, telefon :(012) 490-00-91) ünvanından ala bilərlər .
İştirak haqqı
lot 1 - 200 manat
Hesab: |
AZ98AZRT38050019440010268002 |
VÖEN |
1402871431 |
Bank: |
Azər Türk Bank Mərkəz filialıÂ |
Kodu: |
501361 |
VÖEN: |
9900006111 |
M/H: |
AZ02NABZ01350100000000022944 |
S.W.İ.F.T: |
AZRTAZ22 |
İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.
İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər:
- Tenderdə iştirak etmək üçün yazılı müraciət;
- Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi;
- Tender təklifi (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır);
- Tender təklifi dəyərinin 2 % -i həcmində bank təminatı (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 60 bankgünü qüvvədə olmalıdır);
- Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında müvafiq vergi orqandan arayış;
- İddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti;
- İddiaçının son bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı;
- İddiaçının tam adı hüquqi statusu, nizamnaməsi qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri;
- İddiaçılar müvafiq mallar üzrə mənşə və uyğunluq sertifikatları;
- Digər sənədlər: -tender təklifi (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 40 bank günü qüvvədə olmalıdır); -tender təklifi dəyərinin 2%-i həcmində bank təminatı (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 70 bank günü qüvvədə olmalıdır).
Sənədlər Azərbaycan dilində, 2 nüsxədə (əsli və surəti) tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır).
Tender proseduru «Dövlət satınalmaları haqqında» qanuna uyğun keçiriləcəkdir.
İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün yuxarıda göstərilən sənədləri (tender təklifi və bank təminatı istisna olmaqla) 2018-10-29 18:00 tarixinə qədər, tender təklifi və bank təminatını isə möhürlənmiş ikiqat zərfdə 2018-11-06 17:00qədər Bakı, Mikayıl Rəfili 20 (İcraya Nəzarət, Kargüzarlıq və Təsərrüfat İşləri Şöbəsi) ünvanına təqdim etməlidirlər.
Göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş zərflər açılmadan geri qaytarılacaqdır.
İddiaçıların təklifləri 2018-11-07 15:00 tarixində Bakı şəhəri, M.Rəfili küçəsi 20 ünvanında açılacaqdır.
İddiaçıların səlahiyyətli nümayəndələri iştirak edə bilərlər.
TENDER KOMİSSİYASI
|